beavis wrote:Ja nisam ni tvrdio da podržavam neodgovornost uprave, ali i ne mislim da se sadašnja uprava ponaša neodgovorno. Siguran sam da su neki ako ne i svi članovi uprave i istovremeno dioničari pa je malo teško povjerovati da oni rade kontra svog interesa kao dioničara. Da biste aktivno učestvovali u strateškom upravljanu kompanije morate imate barem 5% udjela jer tada možete predlagati i svoje članove nadzornog odbora. Svaki udio ispod 5% vas degradira u nekoga ko može u FDS gledati samo iz pozicije ulagača ali ne i vlasnika. Ja imam dovoljno udjela da se radujem što skorijoj dividendi ali ne dovoljno da imam svog čovjeka u NO ili upravi.
Ja uglavnom nisam kritikovao "core business" (možda par puta) jer smatram da uprave firmi znaju šta rade i da će voditi firmu prema "praksi dobrog domaćina" i neću ulaziti u proizvodnju i prodaju firme. Čak nisam kritikovao ni E.Arslanagića kada su se pojavile cijene transporta prema Rusiji i bio sam protiv tog kritikovanja jer očekujem da uprava radi u korist firme a pokazalo se da je cijena transporta umjesto 14.000 KM po kamionu sišla na 6.000 KM nakon što je Arslanagić otišao iz firme. I tako nešto znači oštetiti firmu za ogromnu sumu. Odkud znam da i ovo što spočitavaju upravi FDSa nije istina? Ne znam i neću ulaziti u to dok se ne potvrdi.
Ipak, upravljanje ovakvom firmom nije samo core business nego i stvaranje pretpostavke da FDS radi i zarađuje i kada voda dođe do grla odnosno kada konkurencija i poreski propisi pritisnu toliku da je dokrajče. Tada mu neće pomoći dionice prevoza radnika kreka i fonda bonus i debelo plaćani i kapitalom firme nagrađeni Šušić. Da li su dosadašnji potezi uprave na tragu stvaranja budućnosti firme mimo duhanskog biznisa?