Evo:
http://www.klix.ba/biznis/privreda/usko ... 31023044#9
Na ovoj poddionici se radi most dug 650 metara i prijavljuje se toliko firmi ali Hidrogradnja će po običaju samo posmatrati sa strane. Da su se na vrijeme konsolidovali, sada su mogli imati znatno više radnika a ne da im i postojeći štrajkuju.
http://www.youtube.com/watch?v=IhPpxQk98Pg
prodaja hidrogradnje
Re: prodaja hidrogradnje
Prijavljeno je nekoliko jakih kuvajtskih firmi.
Kuvajtske kompanije: Green Line General Trading & Contracting Co. W.L.L., Mohamed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons for General Trading, General Contracting and Industrial Structures W.L.L. i Copri Construction Enterprises W.L.L.
Kada bi se ovi iz autocesta sjetili da izeberu neku od tih firmi,onda bi imali pozitivan odjek u njihovim poslovnim krugovima i mogućnost da se u narednom periodu sklopi neki novi povoljan aranžman sa njihovim finansijašima a onda bi se u tom slučaju mogla angažovati i hidrogradnja kao podizvođač(opet) i time djelimično riješio i taj problem njihove nezaposlenosti.
Ostali domaći već rade velike poslove. I EA i ŽGP i Hering i Integral i GP Put su uveliko angažovani na trenutnim projektima pa i da ne prođu, ne bi im trebalo napraviti neku štetu.
Kuvajtske kompanije: Green Line General Trading & Contracting Co. W.L.L., Mohamed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons for General Trading, General Contracting and Industrial Structures W.L.L. i Copri Construction Enterprises W.L.L.
Kada bi se ovi iz autocesta sjetili da izeberu neku od tih firmi,onda bi imali pozitivan odjek u njihovim poslovnim krugovima i mogućnost da se u narednom periodu sklopi neki novi povoljan aranžman sa njihovim finansijašima a onda bi se u tom slučaju mogla angažovati i hidrogradnja kao podizvođač(opet) i time djelimično riješio i taj problem njihove nezaposlenosti.
Ostali domaći već rade velike poslove. I EA i ŽGP i Hering i Integral i GP Put su uveliko angažovani na trenutnim projektima pa i da ne prođu, ne bi im trebalo napraviti neku štetu.
Re: prodaja hidrogradnje
Vijest je opšteg tipa, ali bitna i za ovo preduzeće.
http://www.indikator.ba/index.php/ekono ... racija-bih
Evo kako su u Hrvatskoj zadovoljni ovim zakonom.
http://www.banka.hr/komentari-i-analize ... d-sankcija
http://www.indikator.ba/index.php/ekono ... racija-bih
Evo kako su u Hrvatskoj zadovoljni ovim zakonom.
http://www.banka.hr/komentari-i-analize ... d-sankcija
Re: prodaja hidrogradnje
Koliko znam u periodu 2007 godine, plate su bile redovne, bar u Pogonu Sigma i Kamenolomu Hadzici, za RRT Brijesce nisam 100% siguran, al' mislim da su i tamo bile, mogu provjeriti. Hidrogradnja mora biti posmatrac, jer ne moze izaci na tender, a imam osjecaj da su uprave svjesno radile, to sto su vec radile, da Hidrogradnja ne moze na tender. Hmm sposobnost direktora il' volja, tj. ne volja, odgleda se u tome da sadasnja (tj. vec bivsa) uprava, je stopirala potpisivanje novog ugovora u Libiji, vrijednosti nekih 50 miliona eura. A, vezano za konzorcij EA & ZGP, volio bih da inspekcija rada, prikaze pravo "stanje" na terenu, kol'ko imaju podizvodjaca na postojecim poslovima i kol'ko te iste firme placaju doprinose drzavi i samim tim nijedna druga kompanija, ne moze ravnopravno konkurisati na tenderu, a naravno da se ne spominju tu politicke seme. A, najvise me boli cinjenica, da se poslovi daju propalim "stranim" kompanijama: Primorje, SCT, Osijek Koteks, Ingra Zagreb, dok nase kompanije polako propadaju. Ima jos jedan problem, kvalitet izvodjenih radova, mislim da je tu kontrola radova, ajde da kazem slaba. Znam da nadzori na projektima koje radi Hidrogradnja "vise" nad glavom, dok recimo Cengiz Insaat radi "kvalitetno" bez ikakvih problema (na dionici Suhodol - Tarcin, su im "padali" betoni). Nadam se da sam svima uspio bar djelimicno odgovoriti
Re: prodaja hidrogradnje
Zaboravih, u javnost se izlazi da je k'o Ministarstvo u dogovoru sa domacim konzorcijom EA&ZGP, dao posao Hidrogradnji (Svilaj - Odzak, tunel) vrijednosti oko 4 miliona, a niko ne govori cinjenicu, da taj isti posao Hidrogradnja uzme, da je u startu u gubitcima oko 400.000 km.
Re: prodaja hidrogradnje
Današnjim odlukama, Vlada FBiH dala je prethodne saglasnostt Nadzornom odboru "Hidrogradnje" d.d. Sarajevo za razrješenje Džemaludina Peljte s dužnosti direktora ovog privrednog društva privrednog (radi podnošenja ostavke). Vršioc dužnosti direktora bit će imenovan na telefonskoj sjednici Vlade FBiH.
Re: prodaja hidrogradnje
Mislim da je Obralija v.d. direktor.
Re: prodaja hidrogradnje
To rješenje ne izgleda loše. Po referencama izgleda da je sa dobrim iskustvom a nadati se je da je razuman čovjek. Da li je ministar obavio razgovore sa svim predloženim imenima?
Re: prodaja hidrogradnje
Rijesenje je dobro za radnike i Hidrogradnju, covjek sa iskustvom i znanjem, naravno covjek iz Hidrogradnje, dobro upucen u desavanja. Samo sto ima jednu "manu", malo je, da se tako izrazim "blag", fali mu malo pozitivne drskosti. Ministar je obavio razgovor sa potencijalnim kandidatima u ponedjeljak, vecina ih radi u drugim kompanijama i imaju "dobre" place.
Re: prodaja hidrogradnje
Za izgradnju novih dionica Koridora Vc u Bosni i Hercegovini vlada veliki interes građevinskih tvrtki iz cijelog svijeta, među kojima su i hrvatske kompanije.
10,5kilometara
dužina je zeničke obilaznice koja se sastoji od tri poddionice
Poduzeću JP Autoceste FBiH prijave za sudjelovanje u postupku pretkvalifikacije građevinskih i konzultantskih usluga javilo se 12 kompanija koje će se natjecati za dodjelu Ugovora za izgradnju i nadzor nad gradnjom dionice Donja Gračanica-Klopče, poddionica Klopče - Drivuša. Autocestu žele graditi Integral inženjering i GP Put, ŽGP i Euroasfalt te Hering iz BiH, Hidroelektra niskogradnja i Swietelsky iz Hrvatske, OHL ŽS iz Češke, Strabag iz Austrije, AZVIRT LLC iz Azerbejdžana, Construcciones Rubau iz Španjolske te kuvajtske tvrtrke Green Line General Trading & Contracting, Mohamed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons for General Trading, General Contracting and Industrial Structures W.L.L. i Copri Construction Enterprises.
Hidroelektra niskogradnja jedna je od rijetkih velikih građevinskih tvrtki u Hrvatskoj koja nije završila u postupku predstečajne nagodbe. Nakon evaulacija ponuda slijedi poziv kompanijama za podnošenje financijskih ponuda, a potpisivanje ugovora i početak izgradnje očekuje se 2014. godine. Izgradnju poddionice za koju se natječe 12 tvrtki financirat će se novcem dobijenim od Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj. Poddionica je duga oko tri kilometra, a vrijednost radova je oko 60 milijuna konvertibilnih maraka.
60milijuna
KM-a vrijednost je radova na poddionici Klopče-Drivuša dugoj tri kilometra
Time bi dionica od Zenice do Sarajeva trebala biti završena do kraja 2014. godine. Ukupna dužina zeničke zaobilaznice, koja se sastoji od tri poddionice, iznosi 10,5 kilometara. Na njoj će se, uz više mostova, nalaziti i dva velika tunela kod mjesta Pečuj i Donja Vraca. Koridor Vc jedan je od deset paneuropskih koridora, a autocesta Budimpešta-Osijek -Sarajevo-Ploče kao dio koridora, jedan je od najznačajnijih i najprioritetnijih projekata za BiH, što je potvrdio i Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH oji nije krio zadovoljstvo velikim odazivom inozemnih kompanija.Željeznički koridor Vc će većim djelom slijediti pravac autoocesta na Koridoru. Trebao bi biti važna poveznica Mađarske, Hrvatske i BiH. Povezat će i BiH s lukom Ploče.
Hoće li šta od ove zahtjevne dionice sa čak dva mosta zapasti i Hidrogradnju kao podizvodjača?
10,5kilometara
dužina je zeničke obilaznice koja se sastoji od tri poddionice
Poduzeću JP Autoceste FBiH prijave za sudjelovanje u postupku pretkvalifikacije građevinskih i konzultantskih usluga javilo se 12 kompanija koje će se natjecati za dodjelu Ugovora za izgradnju i nadzor nad gradnjom dionice Donja Gračanica-Klopče, poddionica Klopče - Drivuša. Autocestu žele graditi Integral inženjering i GP Put, ŽGP i Euroasfalt te Hering iz BiH, Hidroelektra niskogradnja i Swietelsky iz Hrvatske, OHL ŽS iz Češke, Strabag iz Austrije, AZVIRT LLC iz Azerbejdžana, Construcciones Rubau iz Španjolske te kuvajtske tvrtrke Green Line General Trading & Contracting, Mohamed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons for General Trading, General Contracting and Industrial Structures W.L.L. i Copri Construction Enterprises.
Hidroelektra niskogradnja jedna je od rijetkih velikih građevinskih tvrtki u Hrvatskoj koja nije završila u postupku predstečajne nagodbe. Nakon evaulacija ponuda slijedi poziv kompanijama za podnošenje financijskih ponuda, a potpisivanje ugovora i početak izgradnje očekuje se 2014. godine. Izgradnju poddionice za koju se natječe 12 tvrtki financirat će se novcem dobijenim od Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj. Poddionica je duga oko tri kilometra, a vrijednost radova je oko 60 milijuna konvertibilnih maraka.
60milijuna
KM-a vrijednost je radova na poddionici Klopče-Drivuša dugoj tri kilometra
Time bi dionica od Zenice do Sarajeva trebala biti završena do kraja 2014. godine. Ukupna dužina zeničke zaobilaznice, koja se sastoji od tri poddionice, iznosi 10,5 kilometara. Na njoj će se, uz više mostova, nalaziti i dva velika tunela kod mjesta Pečuj i Donja Vraca. Koridor Vc jedan je od deset paneuropskih koridora, a autocesta Budimpešta-Osijek -Sarajevo-Ploče kao dio koridora, jedan je od najznačajnijih i najprioritetnijih projekata za BiH, što je potvrdio i Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH oji nije krio zadovoljstvo velikim odazivom inozemnih kompanija.Željeznički koridor Vc će većim djelom slijediti pravac autoocesta na Koridoru. Trebao bi biti važna poveznica Mađarske, Hrvatske i BiH. Povezat će i BiH s lukom Ploče.
Hoće li šta od ove zahtjevne dionice sa čak dva mosta zapasti i Hidrogradnju kao podizvodjača?