oborili su rekord po broju sazivanja skupština
direktor im još VD
BH Telecom
-
- Posts: 4120
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
Treniraju donošenje plana. Onda će trenirati izbor direktora. Možda i usvoje 3 godišnji plan do kraja godine. Onda je bar sigurno da neće ništa pogriješiti za 2024, samo prepišu FI za 2024 u trogodišnji plan '24-'26. Stvorili su novi pojam-retroaktivno planiranje. Slično lumenima u EPBiH gdje pola godine analiziraju mogući učinak blok tarife a analiza bi mogla stati na 1 stranicu A4.
-
- Posts: 4120
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
I evo pogledah tu reklamu za koju kažu "uzbudljiva nova kampanja" i "svježi pristup" te da su kako kaže gđa Lutvikadić Fočo-"predvodnik u savremenim trendovima promocije i digitalne transformacije". Pogledah i mogu samo reći-bolno iskustvo. Prije svega mala je razlika između reklame od prije 3 godine
https://www.youtube.com/watch?v=DTjd_ueYidc
koja je meni lično grozna i ove "nove" koja je jednako užasna.
https://www.youtube.com/watch?v=LCSIpxtQ5bI
U čemu je "napredak"? Nekakvi pseudoreperi koji se vrte uz iritantno bljeskanje i trećerazredne efekte i glup tekst. I onda 3 godine kasnije praktično isto to samo sad uz pomodnu etiketu AI da bi se bilo u trendu i hypeovski. I još gluplji tekst. Čuj beton za tvoj telefon. Imaš asocijaciju da ti je telefon siv, težak 10 kila i da ti dere džep. Je li neko stvarno PLAĆEN za ovo? Ne sumnjam da ima hrpa uhljeba/rodbine zaposlena u PR-u Telecoma pa se još daje vanjskim "podizvođačima" da i oni što zarade. Sigurno opet po nekoj šemi jer ko bi ovo odabrao da ima ikakve konkurencije? Nejasna poruka i loša asocijacija-beton, potpuno nejasna ciljna grupa. Ili bar vrlo uska. Reperi? Reperi u vrećastim odijelima čudnih boja koji vole da đuskaju na podzemnim parkiralištima i halama? Sve zajedno beskrajno iritantno i bezidejno. Koliko će novih korisnika privući ova reklama? Ja bih rekao nula. Prije će ga napustiti. Bacanja para ili čak još gore srozavanje jednog brenda. Ne znam šta je tu uradila vještačka inteligencija ali jasno je prirodne nije bilo ni u blizini.
Samo radi poređenja reklama za stolariju na kojoj nisu radili timovi i koja je napravljena vjerovatno za 1% budžeta gornje, nemjerljivo je bolja. Jasna, duhovita, cilja na široku publiku i čini ono što reklama treba, zapamtio sam da dihtuje kao i ime proizvođača za kojeg prije nikad nisam čuo. I ima onaj punch na kraju tako da se može gledati 100 puta.
https://www.klix.ba/magazin/zanimljivos ... /240209141
https://www.youtube.com/watch?v=DTjd_ueYidc
koja je meni lično grozna i ove "nove" koja je jednako užasna.
https://www.youtube.com/watch?v=LCSIpxtQ5bI
U čemu je "napredak"? Nekakvi pseudoreperi koji se vrte uz iritantno bljeskanje i trećerazredne efekte i glup tekst. I onda 3 godine kasnije praktično isto to samo sad uz pomodnu etiketu AI da bi se bilo u trendu i hypeovski. I još gluplji tekst. Čuj beton za tvoj telefon. Imaš asocijaciju da ti je telefon siv, težak 10 kila i da ti dere džep. Je li neko stvarno PLAĆEN za ovo? Ne sumnjam da ima hrpa uhljeba/rodbine zaposlena u PR-u Telecoma pa se još daje vanjskim "podizvođačima" da i oni što zarade. Sigurno opet po nekoj šemi jer ko bi ovo odabrao da ima ikakve konkurencije? Nejasna poruka i loša asocijacija-beton, potpuno nejasna ciljna grupa. Ili bar vrlo uska. Reperi? Reperi u vrećastim odijelima čudnih boja koji vole da đuskaju na podzemnim parkiralištima i halama? Sve zajedno beskrajno iritantno i bezidejno. Koliko će novih korisnika privući ova reklama? Ja bih rekao nula. Prije će ga napustiti. Bacanja para ili čak još gore srozavanje jednog brenda. Ne znam šta je tu uradila vještačka inteligencija ali jasno je prirodne nije bilo ni u blizini.
Samo radi poređenja reklama za stolariju na kojoj nisu radili timovi i koja je napravljena vjerovatno za 1% budžeta gornje, nemjerljivo je bolja. Jasna, duhovita, cilja na široku publiku i čini ono što reklama treba, zapamtio sam da dihtuje kao i ime proizvođača za kojeg prije nikad nisam čuo. I ima onaj punch na kraju tako da se može gledati 100 puta.
https://www.klix.ba/magazin/zanimljivos ... /240209141
-
- Posts: 2359
- Joined: 12 May 2016, 10:51
-
- Posts: 2359
- Joined: 12 May 2016, 10:51
Re: BH Telecom
Poslovni plan kaže biće...
-
- Posts: 2359
- Joined: 12 May 2016, 10:51
Re: BH Telecom
Piše u poslovnom planu. Naravno, to je samo plan, a on se uvijek može izjaloviti. Pogotovo kada i ti imaš te dionice...
Re: BH Telecom
Generalni direktor komapnije Amel Kovačević za Biznis.ba kaže da je BH Telecom tradicionalno učesnik Sajma, a da su ove godine prisutni sa temom i fokusom na poslovne korisnike.
“Predstavljamo brojna idejna rješenje koja nudimo i za naše poslovne korisnike, dosta prezentacija, workshopa, komunikacije s privrednim subjektima gdje predstavljamo svoja rješenja kada su u pitanju digitalne solucije, telekomunikacijske solucije, cloud rješenja, cyber security. Zapravo sve ono što je vezano za korištenje digitalnih sadržaja putem naših telekomunikacijskih infrastruktura za privredne subjekte u BiH: Mi imamo vrlo dobru ponudu i nadamo se da ćemo uspjeti da animiramo potencijalne buduće korisnike“, kaže Kovačević za Biznis.ba.
Od dolaska Kovačevića na čelo ove kompanije, fokus je na digitalnoj transformaciji.
"Sve su to svjetski trendovi jer se ponašanja korisnika mijenjaju. Nekad smo pisali pisma, te smo ih slali putem pošte, sada šaljemo poruke, videozapise... Ali ne samo to, nije to jedini način komunikacije. Mi smo u biznisu prijenosa podataka, naš biznis znači da potražimo to gdje se sve prenose podaci. Podaci se prenose u javnom, finansijskom, komercijalnom, privrednom sektoru... U suštini, na svim stranama je neki prijenos podataka, možda ne onakav kakav je prije bio, ali zasigurno postoji, i mi želimo da budemo podrška i infrastruktura svim stakeholderima za digitalnu komunikaciju i prenos digitalnih podataka."
Govoreći o povratnoj informaciji od korisnika, direktor kaže da je bitno saznati da infastruktura u koju je BH Telecom značajno investirao pojednostavljuje i pojeftinjuje mnoge elemente za privredne subjekte kojima to nije core biznis.
"Postoje rješenja koja vi možete koristiti kod nas, da ne morate investirati u njih, ne morate zapošljavati inženjere kod sebe jer smo mi kapacitet da pružamo takvu vrstu usluge. Na vama je da se bavite onim u čemu ste najbolji, bilo da ste medij, privredni subjekt, nevladina organizacija ili državna struktura. Svako neka radi ono u čemu je najbolji. Mi smo najbolji u prenosu podataka“, kaže Kovačević.
Kovačević je za Biznis.ba istakao da su u fazi redizajniranja BH Telecoma.
"Želimo da budemo što bliže tržištu, želimo da značajno investiramo u digitalnu i optičku infrastrukturu, kao i da unaprijedimo odnos prema klijentima. To će sve polučiti finansijske rezultate. A da bi se to sve desilo moramo se prvo presložiti u samom Telecomu", zaključuje Kovačević.
Re: BH Telecom
http://www.sase.ba/v1/SASE/O-SASE/SASE- ... 37/type/50
nevjerovatno
sami sazivaju i otkazuju bar 3-4 put
nevjerovatno
sami sazivaju i otkazuju bar 3-4 put
Begov Han