Damirko, zbog toga sam stavio 5 x . Ajmo realno na 25 Km mogla bi Delta nešto otkupit, iako mislim da prodaja ispod 30 Km nije dobar poso.
Ako fondovi ne popuste i izdrži ovo još koju godinu moglo bi se natjerat i na 100 KM, zašto ne ? Trend Standarda ubija !
Panzeru, izvini, ne muči se, zabunio sam za sa polugodišnjim FI, nemam, gledao sam 2009 kao i ti. No, prema trendu očekivao bi i 2010 da je Ok, a Mišković sigurno ne baca pare u prazno...
Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu
Re: Komentari
@amer - onda sve OK. Moze ici i do 30KM, ali treba vremena.
@panzer - taj pausus je vise nego dobar. Potpisujem ga (mada ga nisam pisao). U tu pricu se uklapa ono sto je amar_tesanj pisao za Bosnalijek.
Nema veze je li iz SB. Cinjenica je da se odluke o ovakvim stvarima donose na minderu i polije teravije. A americki ambasadori mogu samo na to da se smiju i sugerisu da svom Alvogenu da seceka jos malo pa kupi po 12KM. Zasto bi im sugerisali da kupe trzisno po 20KM? Zasto? Kada ima majmuna koji ce im dati jeftinije.
@panzer - taj pausus je vise nego dobar. Potpisujem ga (mada ga nisam pisao). U tu pricu se uklapa ono sto je amar_tesanj pisao za Bosnalijek.
Nema veze je li iz SB. Cinjenica je da se odluke o ovakvim stvarima donose na minderu i polije teravije. A americki ambasadori mogu samo na to da se smiju i sugerisu da svom Alvogenu da seceka jos malo pa kupi po 12KM. Zasto bi im sugerisali da kupe trzisno po 20KM? Zasto? Kada ima majmuna koji ce im dati jeftinije.
Re: Komentari
Onako malo potenciram. Ti novinari se slomiše u pričama kako treba i ne treba prodati, ko je za i ko je protiv prodaje a u pitanju je samo 19 % vlasništva. Mi se uvijek zabavimo sami sobom. Zašto ti isti novinari ne pokrenu priču o tender ponudi za kupovinu od privatnih lica pa ako se na 14 KM ili 15 KM prodaju na hiljade komada dionica, to znači da bi na Alvogenovu tender ponudu na 20 KM bilo prodavano i po nekoliko desetina hiljada dionica. Do sada su to mogli uraditi.
Što se tiče "minder odluka", i dalje je u toku čišćenje takvih tipova. Kod Bosnalijeka se pokazalo da rasprodaja ne prolazi tako jednostavno . Možda su se samo poklopili interesi Arslanagića i malih ulagača pa Alvogen nije jednostavno kupio državni udio iako je ovaj potrošio dosta vremena, pa je naizgled još uvijek status quo. Stranke mogu samo pogurati sa svoje strane, ali u većini slučajeva, ne mogu donijeti konačnu odluku jer postoje uticajniji faktori u privrednim subjektima tako da je ovo i dalje do Arslanagića.
Što se tiče "minder odluka", i dalje je u toku čišćenje takvih tipova. Kod Bosnalijeka se pokazalo da rasprodaja ne prolazi tako jednostavno . Možda su se samo poklopili interesi Arslanagića i malih ulagača pa Alvogen nije jednostavno kupio državni udio iako je ovaj potrošio dosta vremena, pa je naizgled još uvijek status quo. Stranke mogu samo pogurati sa svoje strane, ali u većini slučajeva, ne mogu donijeti konačnu odluku jer postoje uticajniji faktori u privrednim subjektima tako da je ovo i dalje do Arslanagića.
Re: Komentari
Bijača - Kravice 15 mil Eura, početak planiran za februar 2011, EBRDFederalna direkcija za autoceste je najavila osam novih gradilišta autoputa u BiH za narednu godinu, ukupne investicije 1,3 milijarde KM.
Izrađen je četverogodišnji plan izgradnje 80 kilometara ceste, odnosno 20 kilometara godišnje, što je značajan napredak u odnosu na period od 2000. do 2006. godine, kada je izgrađeno samo tri kilometra ceste.
Tim povodom održana je proširena sjednica Udruženja građevinara u Privrednoj komori Federacije BiH, na kojoj je direktor Federalne direkcije za autoceste Erdal Trhulj informirao bh. građevinare koji će projekti uskoro biti otvoreni te koji su uvjeti koje potencijalni izvođači moraju zadovoljiti.
“Između Udruženja građevinara, Federalne direkcije za autoceste i Privredne komore FBiH uspostavljen je kontakt da bi domaće kompanije bile upoznate o planiranim aktivnostima izgradnje autoceste. Današnji sastanak je sazvan s istim ciljem, a planiramo sazivati sastanke svakih četiri do pet mjeseci da bi kompanije bile blagovremeno informirane o aktuelnim aktivnostima i tenderima”, kazao je Trhulj.
Dodao je da su građevinari današnjom prezentacijom upoznati o već urađenom poslu i aktuelnim radovima, ali i tenderima i uvjetima koje moraju ispuniti ako se žele uključiti u projekt izgradnje autocesta te planirati svoje buduće akcije i razvoj.
Građevinari su danas upoznati i o otvaranju ponuda za projekt izgradnje dionice Lašva - Travnik, 23 kilometra brze ceste, nakon kojeg će uslijediti raspisivanje tendera za dionicu Tarčin - Konjic i Konjic - Jablanica, kao i tender za dionicu Orašje - Brčko, planiran za oktobar.
Trhulj smatra da je veoma bitno da sve više bh. kompanija može participirati na gradilištima i da se nakon okončanja jednog građevinskog ciklusa odmah mora raditi na idućem, “da se ne ponovi situacija otprije nekoliko godina, kada se ništa nije gradilo”.
Kravice - Zvirovići 45 mil Eura, april 2011, EBRD
Tarčin - Suhorol 75 mil Eura, maj 2011, EBRD
Suhodol - Lepenica, juli 2011, EIB
Lepenica - Rakovica, septembar 2011, EIB
Rakovica - Vlakovo, oktobar 2011, EIB, ove zadnje tri dionice ukupne vrijede 105 mil Eura, EIB
Svilaj - Odžak 30 mil Eura, septembar 2011, EIB
Most Počitelj decembar 2011, 30 mil Eura, EIB
Počitelj - Zvirovići bez mosta Počitelj januar 2012, 30 mil Eura EIB
Drivuša - Klopče 30 mil Eura, januar 2012, KIF
Ogromna sredstva će biti angažovana iduće godine. Na to se čekalo godinama ali su projektne procedure, prikupljana izvora finansiranja, ekproprijacije, prilagođavanje prostornim planovima uradili svoje. Konačno se može reći sa sigurnošću da se domaća ekonomija pokreće.
Re: Komentari
DELTA REAL ESTATE DOO BEOGRAD BEOGRAD, YUG 88.9734 VLASNIČKIamer wrote:javni poziv za Standard navodno loše prošao, mali odaziv. Ne prodajem dok ne ponude 5 x
Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina Sarajevo, BIH 0.6124 SKRBNIČKI
MEGAMIX d.o.o. Sarajevo Sarajevo, BIH 0.3182 VLASNIČKI
KAROVIĆ SALKO ILIDŽA, BIH 0.1687 VLASNIČKI
ŠURKOVIĆ ZEHRA Sarajevo, BIH 0.1516 VLASNIČKI
ŠLJIVO OMER Sarajevo, BIH 0.1375 VLASNIČKI
ŽILIĆ HAMDIJA Sarajevo, BIH 0.1258 VLASNIČKI
MUŠANOVIĆ RIZAH ILIDŽA, BIH 0.1148 VLASNIČKI
FAKO MUSTAFA HRASNICA, BIH 0.1130 VLASNIČKI
GRADIŠIĆ SALKO Sarajevo, BIH 0.1049 VLASNIČKI
Izgleda da je "dobro" prošao. Ipak, zbog kvaliteta firme možda neće biti negativnog uticaja na manji FF.
Danas opet Vispak, Mi Group je prodao svoj udio.
Re: Komentari
http://www.capital.ba/napravljen-jos-je ... lne-berze/
Početak. Sigurno je da će proces trajati ali je važno početi sa kontaktima i razmatranjem mogućnosti.
Početak. Sigurno je da će proces trajati ali je važno početi sa kontaktima i razmatranjem mogućnosti.
-
- Posts: 16
- Joined: 18 Apr 2010, 14:30
-
- Posts: 4119
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: Komentari
Primjecujem u nedavnim predizbornim panelima da je vecina stranackih lidera (osim Lijanovica) cak i opozicionih stranaka preuzela kao stafetu od ovih na vlasti olinjale fraze o tome da su drzavne kompanije "zlatne koke", "porodicno srebro" i sl i da ih nikako ne treba privatizirati. Primjeceno je tu i potpuno nepoznavanje cinjenica jer se je govorilo o skoro redovnoj dobiti BH Telecoma svake godine od 100 miliona KM i to im kao nesto veliko (iako je dobit u stvari oko 140 miliona) a niko se ne pita zasto nije i moze li npr 300 miliona. Sta zna dijete sta je trista kila.
E pa u danasnjem "Dnevnom listu" izvanredan clanak-intervju Dr Hasana Muratovica na tu temu, naslovljen "Drzavne kompanije su najvece ekonomsko zlo nase zemlje", vrlo detaljan i strucan, (po meni), ogoljava do kosti pravo stanje i predlaze mjere. Mislim da bi ko god pobijedi na izborima trebao ovo uramiti na zidovima svojih kancelarija i procitati destak puta prije nego sto se uradi bilo koji reformski korak u ekonomiji (ako takvih uopste bude). i sam sam pisao na ovu temu, doduse najvise u odnosu na BH Telecom. Medjutim vrijedi za sve. Pomislite samo na rukovodjenje u npr Zeljeznicama.
Kad bi se samo ugrubo postupalo po predlozenim mjerama iz ovog clanka siguran sam da bi nam se GDP za 4 godine udvostrucio. i jos nesto, nemam pojma gdje je sad Muratovic sta radi i u kojoj je stranci, da se ne shvati kao neko navijanje.
E pa u danasnjem "Dnevnom listu" izvanredan clanak-intervju Dr Hasana Muratovica na tu temu, naslovljen "Drzavne kompanije su najvece ekonomsko zlo nase zemlje", vrlo detaljan i strucan, (po meni), ogoljava do kosti pravo stanje i predlaze mjere. Mislim da bi ko god pobijedi na izborima trebao ovo uramiti na zidovima svojih kancelarija i procitati destak puta prije nego sto se uradi bilo koji reformski korak u ekonomiji (ako takvih uopste bude). i sam sam pisao na ovu temu, doduse najvise u odnosu na BH Telecom. Medjutim vrijedi za sve. Pomislite samo na rukovodjenje u npr Zeljeznicama.
Kad bi se samo ugrubo postupalo po predlozenim mjerama iz ovog clanka siguran sam da bi nam se GDP za 4 godine udvostrucio. i jos nesto, nemam pojma gdje je sad Muratovic sta radi i u kojoj je stranci, da se ne shvati kao neko navijanje.
Re: Komentari
http://www.nezavisne.com/stampano-izdan ... 69757.html
Likvidirajte je više, nek ide u 3PM.
Staljin je bio ljudina. Po kratkom postupku sve. Čitavo vrijeme jašu mrtvaca kojeg je par balavih bosanaca, iz redova bh telekoma i pošta radi ličnih interesa, uz pomoć Poteze na samrti 2006.diglo na noge samo da stoji da izgleda živo, i na kraju svega kada se vidi da je mrtvac, EPBIH treba dati pare za liječenje. I još se nakon četiri godine takve godine drug Rizah Softić nađe pametovati."Fond 'Poteza' kao većinski vlasnik preuzeo je obavezu da obezbijedi dodatni kapital. Do kraja prošle sedmice vođeni su pregovori sa 'Elektroprivredom BiH' o konvertilbilnom kreditu", kazao je Cerić, dodajući da je u ponedjeljak o tome trebalo da bude održan razgovor sa federalnim premijerom Mustafom Mujezinovićem.
Likvidirajte je više, nek ide u 3PM.