Mogli su onda napisati i cifru po kojoj će to biti kupljeno. Navodno sve znaju pa onda sigurno znaju i cifru. Skeptičan sam i oko tog Oslobođenja.
U svemu ovome, čudno mi je ponašanje ENKE. Godinama nešto pričaju; veliki poslovi, velike cifre, svjetska firma, oni neće "male poslove" a naše poddionice su im "iz poniženja" i onda propuste posao od 550 miliona USD na dijelu autoputa koje sad gradi Cengiz sa domaćim. ENKA će u ovoj godini imati oko 4 milijarde USD što znači da bi im ovaj posao bio skoro 15% godišnjeg prihoda. Ali oni su to
"velikodušno" prepustili drugima. Sumnjam da je vlasnicima svejedno oko ovoga i da su se zadovoljili samo onim dijelom na Kosovu koji im je donio prihod od 130 miliona USD.
prodaja hidrogradnje
Re: prodaja hidrogradnje
Nekoliko građevinskih kompanija zainteresirano je za kupovinu sarajevske "Hidrogradnje", za koju je Agencija za privatizaciju FBiH nedavno raspisala tender.Među onima koji su "bacili oko" na "Hidrogradnju" je i jedna ruska firma, koja je veoma zainteresirana za ulazak na bh. tržište.
Najveća firma
Direktor Agencije Šuhret Fazlić potvrdio je da još nema zvaničnih ponuda za preuzimanje najveće građevinske kompanije u BiH, ali da se održavaju sastanci s predstavnicima zainteresiranih firmi.
- Već smo održali sastanke s predstavnicima dvije kompanije koje su iskazale interes da učestvuju na tenderu. Jedna od njih je ruska kompanija, kojoj smo dali određene informacije o tenderu - kazao nam je Fazlić.
Rok za prijavu
On očekuje da do 11. februara, do kada je rok za prijavu na tender, pristignu i zvanične ponude. Na prodaju je 67 posto kapitala, s obzirom na to da je ostatak u privatnom vlasništvu. Prema uvjetima tendera, ponuđač mora najmanje tri godine zadržati isti broj radnika koji zatekne u trenutku kupovine i osnovnu djelatnost kompanije.
Perspektivan sektor
"Hidrogradnja" posjeduje vrijedne nekretnine poput kamenoloma i zgrade u centru Sarajeva. Osim toga, građevinski sektor u BiH je u ekspanziji zbog velikih investicija u izgradnju autoputa pa nije iznenađenje da prodaja građevinske kompanije koja posjeduje znatne kapacitete privlači mnogo pažnje
Najveća firma
Direktor Agencije Šuhret Fazlić potvrdio je da još nema zvaničnih ponuda za preuzimanje najveće građevinske kompanije u BiH, ali da se održavaju sastanci s predstavnicima zainteresiranih firmi.
- Već smo održali sastanke s predstavnicima dvije kompanije koje su iskazale interes da učestvuju na tenderu. Jedna od njih je ruska kompanija, kojoj smo dali određene informacije o tenderu - kazao nam je Fazlić.
Rok za prijavu
On očekuje da do 11. februara, do kada je rok za prijavu na tender, pristignu i zvanične ponude. Na prodaju je 67 posto kapitala, s obzirom na to da je ostatak u privatnom vlasništvu. Prema uvjetima tendera, ponuđač mora najmanje tri godine zadržati isti broj radnika koji zatekne u trenutku kupovine i osnovnu djelatnost kompanije.
Perspektivan sektor
"Hidrogradnja" posjeduje vrijedne nekretnine poput kamenoloma i zgrade u centru Sarajeva. Osim toga, građevinski sektor u BiH je u ekspanziji zbog velikih investicija u izgradnju autoputa pa nije iznenađenje da prodaja građevinske kompanije koja posjeduje znatne kapacitete privlači mnogo pažnje
Re: prodaja hidrogradnje
TOP 10 dioničara sa najvećim procentualnim ucešćem
Naziv Adresa % vlasništva
VLADA KANTONA SARAJEVO ("državno" vlasništvo) Sarajevo, BIH 67,02
UniCredit Bank d.d. Mostar MOSTAR, BIH 3,77
ZIF "BONUS" d.d. Sarajevo Sarajevo, BIH 2,69
Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina Sarajevo, BIH 2,62
Arifi Golub Sarajevo, BIH 0,71
BALKAN INVESTMENT OPPORTUNITY FUND GRAND CAYMAN, CYM 0,51
BLEKIĆ TOMA BRČKO, BIH 0,36
AA KAPITAL BROKERS d.d. Bihać BIHAĆ, BIH 0,34
ANIĆ MIRKO TOMISLAVGRAD, BIH 0,28
NLB Banka d.d., Tuzla TUZLA, BIH 0,28
Naziv Adresa % vlasništva
VLADA KANTONA SARAJEVO ("državno" vlasništvo) Sarajevo, BIH 67,02
UniCredit Bank d.d. Mostar MOSTAR, BIH 3,77
ZIF "BONUS" d.d. Sarajevo Sarajevo, BIH 2,69
Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina Sarajevo, BIH 2,62
Arifi Golub Sarajevo, BIH 0,71
BALKAN INVESTMENT OPPORTUNITY FUND GRAND CAYMAN, CYM 0,51
BLEKIĆ TOMA BRČKO, BIH 0,36
AA KAPITAL BROKERS d.d. Bihać BIHAĆ, BIH 0,34
ANIĆ MIRKO TOMISLAVGRAD, BIH 0,28
NLB Banka d.d., Tuzla TUZLA, BIH 0,28
Re: prodaja hidrogradnje
Taj udio je kupljen prije mjesec dana tako da je on "stari" vlasnik. Za sada se čeka 11. februar da se vidi koliko će ponuda pristići, ali i tenderi za novu dionicu autoputa odnosno zeničke zaobilaznice koja se otvara 20. februara i za unutrašnja uređenja tunela Vijenac.
Re: prodaja hidrogradnje
Poprilična razlika između februara prošle i ove godine. Nakon štrajkova,nedostatka poslova, neisplaćivanja plata i svega ostalog, sada su u sasvim suprotnoj situaciji. Po svemu sudeći onih 20 mil KM iz Iraka im je bio spas u zadnji čas.Hidrogradnja s Koteksom gradi vijadukt Briješće
Direktor „Hidrogradnje“ d.d Sarajevo Džemaludin Peljto je sa predstavnicima kompanije Osijek Koteks d.d. Osijek zaključio Ugovor o izvođenju radova na izgradnji Sarajevske zaobilaznice, na LOT-u 2A Butila – Briješće – Stup (izgradnja vijadukta Briješće).
Cijena radova iznosi 6.765.429,32 eura,a rok za izvođenje je 31.01.2014. godine.
Vijadukt je dužine 724 m (2 paralelna vijadukta) i u njega će biti ugrađeno 31.000 m3 betona i 3.658 tona armature.
Na ovom projektu bit će angažirano od 120 do 150 radnika Hidrogradnje d.d. Sarajevo, saopćila je danas Uprava te kompanije.
Direktor "Hidrogradnje" d.d. Sarajevo Džemaludin Peljto rekao je danas Agenciji Fena da bi za sedam do deset dana trebalo da otpočnu radovi na izgradnji vijadukta Briješće.
Uključujući ovaj projekt, svi radnici "Hidrogradnje" koji rade na terenu su angažirani. Naravno jedino ne rade oni koji su na bolovanju. Međutim, najviši teret koji kompanija ima jest to što kod nas od ukupno 811 uposlenih 50 posto čini administracija“, kazao je Peljto.
I ne znam zašto ne nastave sa procesom otpuštanja.
Re: prodaja hidrogradnje
Redovni produžeci:
Agencija za privatizaciju FBiH (APF) produžila je trajanje javnog poziva za prodaju 67 posto državnog kapitala preduzeća Hidrogradnja d.d. Sarajevo neposredbom pogodbom.
Prvobitno je bilo predviđeno da rok za podnošenje ponuda bude 11. februar, a sada je produžen na 13. mart 2013. godine.
Otvaranje ponuda i direktni pregovori sa zainteresovanim kupcima održat će se 18. marta u 11 sati umjesto 19. februara kako je bilo prvobitno predviđeno, obaviejstila je APF.
Direktor Agencije za privatizaciju FBiH Šuhret Fazlić prije nekoliko dana izjavio je da nema zvaničnih ponuda za preuzimanje najveće građevinske kompanije u BiH, ali su održani sastanci s predstavnicima nekoliko zainteresiranih firmi.
U medijima se kao interesent pominjala i jedna neimenovana ruska kompanija.
Re: prodaja hidrogradnje
Neko će dobro profitirati ako cijene porastu.U Sektoru za građevinarstvo Privredne komore Federacije BiH očekuju da će doći do pojačane realizacije radova u niskogradnji u Federaciji BiH i Republici Srpskoj na osnovu ugovora koji su već realni za potpisivanje u proljeće.
„Samim time, trebalo bi doći i do pojačanog upošljavanja radnika direktno i indirektno, kroz prateće djelatnosti“, izjavila je za Fenu sekretar Sektora za građevinarstvo PKFBiH Dženana Hodžić.
Po njenim riječima, značajniji ugovori mogu se očekivati na dionicama Svilaj-Odžak i radovima na mostu preko rijeke Save. Također, LOT 3 Sarajevske obilaznice trebao bi se ugovarati u proljeće, a otvaraju se i radovi na južnim dionicama autoputa na Koridoru 5-C.
LOT1 bi trebalo da bude završen u aprilu, a za LOT 2 se očekuje da će biti završen do kraja godine, s tim da su tu još prisutni problemi u vezi sa eksproprijacijom.
Hodžić je kazala da su na dionicama Zvirojevići-Kravice, Kravice-Bijača, Vlakovo - Tarčin radovi u toku, kao i da tunel Vijenac napreduje i da bi uskoro trebali započeti zanatski radovi.
„Pored radova na autocesti, za očekivati je da će se otvarati i radovi na regionalnim cestama, kako bi građani imali mogućnost izbora pri putovanju“, dodala je Hodžić.
Domaći proizvođači građevinskog materijala, koji je zastupljen na autoputu, kako je napomenula, također će uskoro trebati povećati proizvodne kapacitete jer se na tržištu već osjećaju nedostaci nasipa, frakcije…
Re: prodaja hidrogradnje
Posao za ŽGP. Ostalih dioničarskih građevinara nema osim što će cementara Kakanj ove godine dobro profitirati.Dvije najbolje ponude koje su pristigle na tender za drugu fazu izgradnje tunela dugog tri kilometra odnose se na domaće kompanije.
Najniža je ponuda kompanija "Euro-Asfalt" i ŽGP u iznosu od oko 24 miliona eura. Slijedi ponuda također domaćeg konzorcija, koji čine "Hering" iz Širokog Brijega, "Trgošped" iz Kaknja i "Džekos" iz Sarajeva, od oko 27 miliona eura.
Koliko su povoljne cijene bh. firmi pokazuje treća ponuda pristigla na tender, koju su poslale češka firma OHL i splitska "Skladgradnja", a koja iznosi skoro 40 miliona eura.
Inače, bh. firme trenutno okončavaju prvu fazu gradnje Vijenca koja se sastoji od probijanja tunela. Druga faza podrazumijeva sve ostale radove nakon što tunel bude probijen.
Na ovaj način bh. firme steći će iskustvo i neophodne reference za gradnju tunela i moći se samostalno konkurirati za ovakvu vrstu posla u BiH i na stranim tržištima.
Re: prodaja hidrogradnje
Radovi na vijaduktu Briješće počeli su prije tri dana i za to kratko vrijeme već su zakopani prvi temelji, potvrdio je za ekapija.ba Džemaludin Peljto, direktor "Hidrogradnje" d.d. Sarajevo, koja je zajedno sa firmom Osijek Koteks d.d. angažovana na ovom projektu.
"Požurili smo sa radovima jer imamo kratak rok od godinu dana da završimo sve. Iskopali smo prve temelje mosta i trenutno radimo nosače. Na tome je za sada angažovano tridesetak ljudi jer u ovoj fazi kada se radi na iskopu zemlje i betoniranju temelja to je i maksimalan broj koji se može zaposliti", kazao nam je Peljto.
Nakon toga slijedi šalovanje, kojem će pristupiti na četiri polja, a gradnja u punom kapacitetu će početi za mjesec dana, kada će biti angažovan i veći broj radnika.
"Mislimo da možemo završiti vijadukt u zadanom roku. Gradnja je blizu smještaja radnika, tako da nam i to ide na ruku, naš je i materijal, tako da imamo sve obezbijeđeno da gradnja teče prema planu", kazao je Peljto.
Podsjećamo, na ovom projektu će biti angažirano od 120 do 150 radnika "Hidrogradnje" d.d. Sarajevo, a rok za završetak radova je 31. januar 2014. godine. Cijena radova iznosi 6.765.429,32 eura.
Vijadukt je dug 724 m (2 paralelna vijadukta) , a u njega će biti ugrađeno 31.000 m3 betona i 3.658 tona armature
"Požurili smo sa radovima jer imamo kratak rok od godinu dana da završimo sve. Iskopali smo prve temelje mosta i trenutno radimo nosače. Na tome je za sada angažovano tridesetak ljudi jer u ovoj fazi kada se radi na iskopu zemlje i betoniranju temelja to je i maksimalan broj koji se može zaposliti", kazao nam je Peljto.
Nakon toga slijedi šalovanje, kojem će pristupiti na četiri polja, a gradnja u punom kapacitetu će početi za mjesec dana, kada će biti angažovan i veći broj radnika.
"Mislimo da možemo završiti vijadukt u zadanom roku. Gradnja je blizu smještaja radnika, tako da nam i to ide na ruku, naš je i materijal, tako da imamo sve obezbijeđeno da gradnja teče prema planu", kazao je Peljto.
Podsjećamo, na ovom projektu će biti angažirano od 120 do 150 radnika "Hidrogradnje" d.d. Sarajevo, a rok za završetak radova je 31. januar 2014. godine. Cijena radova iznosi 6.765.429,32 eura.
Vijadukt je dug 724 m (2 paralelna vijadukta) , a u njega će biti ugrađeno 31.000 m3 betona i 3.658 tona armature
Re: prodaja hidrogradnje
Navodno, konzorcijum Strabag,Euroasfalt i ŽGP dali najbolju ponudu za dionicu Svilaj-Odžak a slijede ih Vijadukt/Hering i Granit. Strabag je ušao u šemu.