Skoro sigurno se radi o efektima primjene MSFI 16. Može se vidjeti i po dugoročnim obavezama koje sada iznose 103 miliona BAM, a prošle godine ih nije bilo, te ostalih kratkoročnih obaveza u iznosu od 9 miliona BAM. Ako je suditi po tome, većina povećanja na poziciji koncesija, zemljišta, građevinskih objekata, te postrojenja i opreme se odnosi na efekte ove promjene.Sitna buranija wrote: ↑30 Aug 2019, 19:46Dobro si, renta, na nju sam zaboravio. Možda je onda to zbog promjene računovodstvenog tretmana rente/najma...
BH Telecom
Re: BH Telecom
Re: BH Telecom
Jel ovo neka kritika na račun novosnovane firme?adnan1987 wrote: ↑14 Oct 2019, 11:25 Na 55. redovnoj Skupštini Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo održanoj 27.06.2019. godine usvojena je odluka o osnivanju ESP BH d.o.o. za informacijske i druge usluge sa 45% udjelom Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo.
"Da nije smiješno bilo bi žalosno, firma koja će se baviti online plaćanjem usluga "ccc ___________________________________________________________________________________________________________
Fortenova Grupa želi preuzeti ostatak dionica u TPDC Sarajevo" d.d. i INIT d.d. Sarajevo.
Re: BH Telecom
SpaceX launches 60 more mini satellites for global internet
November 11, 2019
CAPE CANAVERAL, Fla. (AP) — SpaceX launched 60 mini satellites Monday, the second batch of an orbiting network meant to provide global internet coverage.
The Falcon rocket blasted into the morning sky, marking the unprecedented fourth flight of a booster for SpaceX. The compact flat-panel satellites — just 575 pounds (260 kilograms) each — will join 60 launched in May.
SpaceX founder and chief executive Elon Musk wants to put thousands of these Starlink satellites in orbit, to offer high-speed internet service everywhere.
Last month, Musk used an orbiting Starlink satellite to send a tweet: "Whoa, it worked!!"
SpaceX is among several companies interested in providing broadband internet coverage worldwide, especially in areas where it costs too much or is unreliable. Others include OneWeb and Jeff Bezos' Amazon.
November 11, 2019
CAPE CANAVERAL, Fla. (AP) — SpaceX launched 60 mini satellites Monday, the second batch of an orbiting network meant to provide global internet coverage.
The Falcon rocket blasted into the morning sky, marking the unprecedented fourth flight of a booster for SpaceX. The compact flat-panel satellites — just 575 pounds (260 kilograms) each — will join 60 launched in May.
SpaceX founder and chief executive Elon Musk wants to put thousands of these Starlink satellites in orbit, to offer high-speed internet service everywhere.
Last month, Musk used an orbiting Starlink satellite to send a tweet: "Whoa, it worked!!"
SpaceX is among several companies interested in providing broadband internet coverage worldwide, especially in areas where it costs too much or is unreliable. Others include OneWeb and Jeff Bezos' Amazon.
Re: BH Telecom
Starlink zapravo tesko moze biti konkurencija zemaljskim operaterima.
Njegova namjena je pruziti satelitski broadband internet na lokacijama gdje je to preskupo ili nemoguce konvencionalnim nacinom.
I dalje ce biti mnogo jeftiniji i prakticniji 4G i 5G pristup mrezi.
Njegova namjena je pruziti satelitski broadband internet na lokacijama gdje je to preskupo ili nemoguce konvencionalnim nacinom.
I dalje ce biti mnogo jeftiniji i prakticniji 4G i 5G pristup mrezi.
Re: BH Telecom
OPA platforma je ekosistem plaćanja osmišljen na način da svaki osnivač ekosistema (BH Telecom, Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, Comtrade i QSS) povezuju ključne karike u tržišnom lancu, stvarajući snažno “mobile payment” okruženje koje rezultira bogatim iskustvom i visokim stepenom zadovoljstva krajnjeg kupca, te uvođenjem servisa plaćanja i dodatnih pogodnosti.
1. Koje su prednosti korištenja OPA u odnosu na druge aplikacije?
Benefiti za OPA korisnike:
1. Sigurno, brzo, cjenovno prihvaljivo i jednostavno plaćanje,
2. Rješavanje potrebe korisnika na intuitivan i savremen način,
3. Plaćanje usluga i računa na prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini,
4. Upoznavanje sa aktuelnim ponudama na tržištu,
5. Osigurati pravovremenu interakciju uz personalizovan pristup,
6. Slanje i prijenos novca preko telefonskog imenika, bez unosa broja računa,
7. Dodavanje ovlaštenika tj. korisnika računa,
8. Dopuna prepiaid mobilnih brojeva,
9. Korištenje drugih benefita kroz program lojalnosti odnosno nagrađivanja.
Benefiti za OPA trgovce:
1. Smanjenje troškova upravljanja gotovinom,
2. Prihvat plaćanja roba i usluga,
3. Prijenos novca od kupovine dan za danom,
4. 24/7 podrška OPA sistema,
5. Personalizovan, direktan i stalan odnos sa klijentima,
6. Mogućnost korištenja digitlanih kanala u marketingu,
7. Program lojalnosti,
8. Prikaz rezultata realizacije programa lojalnosti i marketing kampanja u realnom vremenu,
9. Prikupljanje i obrada povratnih informacija od kupaca.
Zajednički benefit za OPA korisnike i OPA trgovce je:
1. Proaktivna podrška u realizaciji svih OPA usluga,
2. Korisnik I Trgovac dobija sve povratne informacije u okviru OPA platforme,
3. Kontakt centra 24/7
2. Ko koristi OPA?
OPA korisnici sva fizička lica koja imaju OPA aplikaciju, te trgovci koji su zaključili ugovor o korištenju.
Koliko je sigurna OPA aplikacija za plaćanje?
OPA aplikacija je osigurana PIN-om i maksimalnim iznosima transakcija, i kao takva izbjegava kartično plaćanje ili korištenja gotovine.
Koji su preduslovi za korištenje OPA aplikacije?
Ukoliko ste fizičko lice, potrebno je da imate pametni telefon i račun otvoren u partner Banci.
Kako da se registrujem za korištenje OPA aplikacije?
Download OPA aplikacije je potrebno izvršiti sa Google Play ili Apple Storea, u zavisnosti od mobilnog uređaja koji koristite, te slijediti instrukcije za registraciju OPAe.
Koliko košta korištenje OPA aplikacije?
Registracija i korištenje OPA aplikacije je bez naknade za sve korisnike fizička lica.
Da li OPA aplikaciju mogu koristiti u inostranstvu?
U inostranstvu možete vršiti prijenos sredstava između računa fizičkih lica korisnika, te plaćanje režijskih troškova. Plaćanja pravnim licima možete obavljati u registrovanim kompanijama unutar BiH.
Šta se dešava ukoliko izgubim telefon?
Ulaz u OPA aplikaciju je zaštičen šestoznamenkastim pinom, koji je potrebno unijeti svaki put kod ulaza u aplikaciju odnosno korištenja. U slučaju gubitka telefon potrebno je prijaviti OPA Kontakt centru, te ponovno uraditi registraciju na novom telefonu.
Da li su podaci o korisnicima i njihovim potrošačkim navikama javno dostupni?
Navike potrošača tj. njihove kupovine dostupne su samo trgovcima kod kojih se kupovina obavlja. Niko drugi nema uvid u potrošačke navike potrošača, čak ni OPA administratori. OPA void računa o zaštiti licčnih podataka i štiti svoje korisnike.
Da li moram prenijeti platu ukoliko koristim usluge druge banke, osim Partner Banke?
Za korištenje OPA ne morate prenositi platu niti druge račune. Dovoljno je kod Partner Banke otvoriti tekući račun koji je vezan za OPA aplikaciju.
Koliko iznose naknade za korištenje OPA aplikacije?
Za fizička lica, OPA korisnike, plaćanje roba i usluga, dopuna, te slanje i primanje novca je besplatno tj. Bez dodatnih troškova.
Trgovci plaćaju naknadu u odnosu na visinu prometa koja se obavi preko OPA aplikacije, i koja je jednaka visini naknade koja se plaća za korištenje POS uređaja.
Šta je potrebno za OPA instalaciju kod trgovca?
Usluga se aktivira kroz nekoliko koraka:
a) Provjera tehničke mogućnosti i definisanje tehničkog rješenja
b) Integracija trgovca sa OPA aplikacijom
c) Potpis ugovora i početak korištenja
Sa kim trgovac potpisuje ugovor o korištenju OPA aplikacije?
Ugovor se potpisuje izmedju ESP, trgovca partnera i Banke.
Na koji period se potpisuje ugovor?
Ugovor se potpisuje na nedodređeni vremenski period uz mogućnost raskida u roku od 30 dana.
Na koji način trgovac partner prihvata plaćanje putem OPA aplikacije?
Mogući su načini integracije:
a) Integracija sa POSom, i u tom slučaju je potrebno uraditi integraciju sa POS sistemom trgovca partnera, na dva načina-
I generisanje QR kodova koji su vezani za svaki račun koji trgovac izdaje (dinamički QR kodovi)
II statički QR kod koji je vezan za jedno prodajno mjesto, odnosno jednu kasu kod trgovca
b) Samostalni mobilni uređaj sa instalisanom mobilnom aplikacijom za prihvat plaćanja
1. Koje su prednosti korištenja OPA u odnosu na druge aplikacije?
Benefiti za OPA korisnike:
1. Sigurno, brzo, cjenovno prihvaljivo i jednostavno plaćanje,
2. Rješavanje potrebe korisnika na intuitivan i savremen način,
3. Plaćanje usluga i računa na prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini,
4. Upoznavanje sa aktuelnim ponudama na tržištu,
5. Osigurati pravovremenu interakciju uz personalizovan pristup,
6. Slanje i prijenos novca preko telefonskog imenika, bez unosa broja računa,
7. Dodavanje ovlaštenika tj. korisnika računa,
8. Dopuna prepiaid mobilnih brojeva,
9. Korištenje drugih benefita kroz program lojalnosti odnosno nagrađivanja.
1. Koje su prednosti korištenja OPA u odnosu na druge aplikacije?
Benefiti za OPA korisnike:
1. Sigurno, brzo, cjenovno prihvaljivo i jednostavno plaćanje,
2. Rješavanje potrebe korisnika na intuitivan i savremen način,
3. Plaćanje usluga i računa na prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini,
4. Upoznavanje sa aktuelnim ponudama na tržištu,
5. Osigurati pravovremenu interakciju uz personalizovan pristup,
6. Slanje i prijenos novca preko telefonskog imenika, bez unosa broja računa,
7. Dodavanje ovlaštenika tj. korisnika računa,
8. Dopuna prepiaid mobilnih brojeva,
9. Korištenje drugih benefita kroz program lojalnosti odnosno nagrađivanja.
Benefiti za OPA trgovce:
1. Smanjenje troškova upravljanja gotovinom,
2. Prihvat plaćanja roba i usluga,
3. Prijenos novca od kupovine dan za danom,
4. 24/7 podrška OPA sistema,
5. Personalizovan, direktan i stalan odnos sa klijentima,
6. Mogućnost korištenja digitlanih kanala u marketingu,
7. Program lojalnosti,
8. Prikaz rezultata realizacije programa lojalnosti i marketing kampanja u realnom vremenu,
9. Prikupljanje i obrada povratnih informacija od kupaca.
Zajednički benefit za OPA korisnike i OPA trgovce je:
1. Proaktivna podrška u realizaciji svih OPA usluga,
2. Korisnik I Trgovac dobija sve povratne informacije u okviru OPA platforme,
3. Kontakt centra 24/7
2. Ko koristi OPA?
OPA korisnici sva fizička lica koja imaju OPA aplikaciju, te trgovci koji su zaključili ugovor o korištenju.
Koliko je sigurna OPA aplikacija za plaćanje?
OPA aplikacija je osigurana PIN-om i maksimalnim iznosima transakcija, i kao takva izbjegava kartično plaćanje ili korištenja gotovine.
Koji su preduslovi za korištenje OPA aplikacije?
Ukoliko ste fizičko lice, potrebno je da imate pametni telefon i račun otvoren u partner Banci.
Kako da se registrujem za korištenje OPA aplikacije?
Download OPA aplikacije je potrebno izvršiti sa Google Play ili Apple Storea, u zavisnosti od mobilnog uređaja koji koristite, te slijediti instrukcije za registraciju OPAe.
Koliko košta korištenje OPA aplikacije?
Registracija i korištenje OPA aplikacije je bez naknade za sve korisnike fizička lica.
Da li OPA aplikaciju mogu koristiti u inostranstvu?
U inostranstvu možete vršiti prijenos sredstava između računa fizičkih lica korisnika, te plaćanje režijskih troškova. Plaćanja pravnim licima možete obavljati u registrovanim kompanijama unutar BiH.
Šta se dešava ukoliko izgubim telefon?
Ulaz u OPA aplikaciju je zaštičen šestoznamenkastim pinom, koji je potrebno unijeti svaki put kod ulaza u aplikaciju odnosno korištenja. U slučaju gubitka telefon potrebno je prijaviti OPA Kontakt centru, te ponovno uraditi registraciju na novom telefonu.
Da li su podaci o korisnicima i njihovim potrošačkim navikama javno dostupni?
Navike potrošača tj. njihove kupovine dostupne su samo trgovcima kod kojih se kupovina obavlja. Niko drugi nema uvid u potrošačke navike potrošača, čak ni OPA administratori. OPA void računa o zaštiti licčnih podataka i štiti svoje korisnike.
Da li moram prenijeti platu ukoliko koristim usluge druge banke, osim Partner Banke?
Za korištenje OPA ne morate prenositi platu niti druge račune. Dovoljno je kod Partner Banke otvoriti tekući račun koji je vezan za OPA aplikaciju.
Koliko iznose naknade za korištenje OPA aplikacije?
Za fizička lica, OPA korisnike, plaćanje roba i usluga, dopuna, te slanje i primanje novca je besplatno tj. Bez dodatnih troškova.
Trgovci plaćaju naknadu u odnosu na visinu prometa koja se obavi preko OPA aplikacije, i koja je jednaka visini naknade koja se plaća za korištenje POS uređaja.
Šta je potrebno za OPA instalaciju kod trgovca?
Usluga se aktivira kroz nekoliko koraka:
a) Provjera tehničke mogućnosti i definisanje tehničkog rješenja
b) Integracija trgovca sa OPA aplikacijom
c) Potpis ugovora i početak korištenja
Sa kim trgovac potpisuje ugovor o korištenju OPA aplikacije?
Ugovor se potpisuje izmedju ESP, trgovca partnera i Banke.
Na koji period se potpisuje ugovor?
Ugovor se potpisuje na nedodređeni vremenski period uz mogućnost raskida u roku od 30 dana.
Na koji način trgovac partner prihvata plaćanje putem OPA aplikacije?
Mogući su načini integracije:
a) Integracija sa POSom, i u tom slučaju je potrebno uraditi integraciju sa POS sistemom trgovca partnera, na dva načina-
I generisanje QR kodova koji su vezani za svaki račun koji trgovac izdaje (dinamički QR kodovi)
II statički QR kod koji je vezan za jedno prodajno mjesto, odnosno jednu kasu kod trgovca
b) Samostalni mobilni uređaj sa instalisanom mobilnom aplikacijom za prihvat plaćanja
1. Koje su prednosti korištenja OPA u odnosu na druge aplikacije?
Benefiti za OPA korisnike:
1. Sigurno, brzo, cjenovno prihvaljivo i jednostavno plaćanje,
2. Rješavanje potrebe korisnika na intuitivan i savremen način,
3. Plaćanje usluga i računa na prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini,
4. Upoznavanje sa aktuelnim ponudama na tržištu,
5. Osigurati pravovremenu interakciju uz personalizovan pristup,
6. Slanje i prijenos novca preko telefonskog imenika, bez unosa broja računa,
7. Dodavanje ovlaštenika tj. korisnika računa,
8. Dopuna prepiaid mobilnih brojeva,
9. Korištenje drugih benefita kroz program lojalnosti odnosno nagrađivanja.
Re: BH Telecom
OPA projekat je dobra i pozitivna ideja. Ako blagovremeno kapitaliziraju svoju poziciju u smislu baze korisnika aplikacija ima perspektivu. Moraju biti brzi jer svi razvijaju aplikacije za plaćanje. I moraju prevazići okvir Raiffeisen banke.
Re: BH Telecom
BIG i Mi-Group nastavljaju prodavati. Kao i na elektroprivredi. Samo što je ovdje veća potražnja pa su i prometi redovniji.
-
- Posts: 4122
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
Ne vidim nikakvog opravdanja prodaje na ovim nivoima ni Telecoma ni Elektroprivrede. Obje firme dijele dividendu obje vrijede znatno više od ove cijene, i upravo dividenda od ovo dvoje je glavni prihod fondova. Tako da je prodaja po ovim cijenam besmislena jer teško da cijena može niže a može biti daleko viša. U EP je to čak i neposredno pred očekivanu isplatu dividende. Tako da mi ostaje jedino objašnjenje da se i prodaje upravo da se pogoduje (poznatom?) kupcu i omogući mu da se obogati kasnijom zaradom na (skoro sigurnom) porastu cijene. To što menadžeri fondova oštećuju fondove kojima upravljaju i njihove dioničare je druga priča oni su kolateralna šteta. Ja boljeg objašnjenja nemam.
-
- Posts: 4122
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
A osim što slabe portfelj svog fonda prodajući po niskim cijenama i gubeći predstojeću dividendu fond menadžeri dalje unose nesigurnost i dodatno obaraju i tržišnu cijenu dionica svojih fondova. Jer i sa ovako niskim cijenama dionica, vrijednost portfelja BiGa npr je cca 7,5 KM po dionici a dionica je nevjerovatnih 1,5 KM dakle 20% od NAV, odnosno diskont je 80% što ne znam da li ima igdje u svijetu a sve zbog nesigurnosti i straha.