Što bi rekli na nekim "biznis bh" portalima, još jedan BH "gigant" u problemima.
Gigantski dugovi, gigantske plaće, gigantski uvoznici...prijete štrajkom. The End.
Vijesti iz ekonomije/privrede
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
na koga/šta se ovo odnosi?proleter wrote:Što bi rekli na nekim "biznis bh" portalima, još jedan BH "gigant" u problemima.
Gigantski dugovi, gigantske plaće, gigantski uvoznici...prijete štrajkom. The End.
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
I niko da pita kako to FDS ode za male pare.
Tu si i više puta pominjani Prevent i Bingo koji drže radnike na niskim plaćama da bi lako upadali u top10 ostvarnih profita.
Tu si i više puta pominjani Prevent i Bingo koji drže radnike na niskim plaćama da bi lako upadali u top10 ostvarnih profita.
-
- Posts: 4122
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Možda na ovo?mendo wrote:na koga/šta se ovo odnosi?proleter wrote:Što bi rekli na nekim "biznis bh" portalima, još jedan BH "gigant" u problemima.
Gigantski dugovi, gigantske plaće, gigantski uvoznici...prijete štrajkom. The End.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/rad ... /180530031
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Aluminij Mostarmendo wrote:na koga/šta se ovo odnosi?proleter wrote:Što bi rekli na nekim "biznis bh" portalima, još jedan BH "gigant" u problemima.
Gigantski dugovi, gigantske plaće, gigantski uvoznici...prijete štrajkom. The End.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/rad ... /180530031
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Sonra doo Živinice izgleda i danas kupuje značajan udio Unionplastike .
Zna li neko jeli Sonra = Bingo , ima indicija definitivno ?
Zna li neko jeli Sonra = Bingo , ima indicija definitivno ?
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
V nekaj tednih prodana podjetja v skupni vrednosti prek milijarde evrov
Razlogi za prodajo so različni, večina pa želi izkoristiti vrhunec gospodarskega cikla
V zadnjih tednih je bilo sklenjenih več dogovorov o prodaji podjetij, ki delujejo v Sloveniji. Gorenje, Adriatic Slovenica, prodaja je napovedana za TAB, za Cinkarno Celje pa pričakujejo prevzemno...
https://www.finance.si/8934726/V-nekaj- ... 91b9859dfc
Razlogi za prodajo so različni, večina pa želi izkoristiti vrhunec gospodarskega cikla
V zadnjih tednih je bilo sklenjenih več dogovorov o prodaji podjetij, ki delujejo v Sloveniji. Gorenje, Adriatic Slovenica, prodaja je napovedana za TAB, za Cinkarno Celje pa pričakujejo prevzemno...
https://www.finance.si/8934726/V-nekaj- ... 91b9859dfc
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Nije ovo losa ideja. Iskoristavanje pozitivnog trenutka.mendo wrote:V nekaj tednih prodana podjetja v skupni vrednosti prek milijarde evrov
Razlogi za prodajo so različni, večina pa želi izkoristiti vrhunec gospodarskega cikla
V zadnjih tednih je bilo sklenjenih več dogovorov o prodaji podjetij, ki delujejo v Sloveniji. Gorenje, Adriatic Slovenica, prodaja je napovedana za TAB, za Cinkarno Celje pa pričakujejo prevzemno...
https://www.finance.si/8934726/V-nekaj- ... 91b9859dfc
Nasi jos misle da ne postoje ciklusi i ekonomske ili bankarske krize.
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Lijepo je vidjeti da je ŽGP još uvijek aktivan. Ono što sam pročitao nekad ranije bilo mi je poprilično čudno. Ljudi iz regije iz građevinske branše procjenjuju da ŽGP i dalje može raditi projekte do 100 miliona KM. Iako su nezapaženi u javnosti ipak imaju nekog potencijala.Radovi treće faze na prijevoju Karaula, dionica Kladanj – Podpaklenik, konačno su počeli. Trasom kojom će proći cesta isječena je šuma, urađeni su pristupni putevi, a trenutno se armiraju temelji za stubove dva mosta.
Radovi posljednje faze na ovom projektu koštat će skoro deset miliona maraka, tačnije, 9.974.910 KM, a glavni izvođači su domaće kompanije ŽGP i „Euroasfalt“ iz Sarajeva.
Tri trake
Kako je za naš list kazao Ljubo Pravdić, direktor JP „Ceste FBiH“, investitora ovog projekta, radovi treće faze podrazumijevaju gradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine 1.506 metara i gradnju mostova dužine 280 i 120 metara.
-
- Posts: 4122
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
ŽGP je uz Hidrogradnju, napravio sve važne infrastrukturne objekte BiH, na masi predratnih tunela je i danas ugravirano njihovo ime. I poslije rata su imali odlične stručnjake i vrhunsku tehnologiju za gradnju mostova, know how takoreći. A onda se niotkuda pojavio Euroasvalt koji nije imao nikakvu tradiciju ni tehnologiju. Na svim većim projektima tender bi dobio Euroasvalt, radove bi izvodio ŽGP kao kooperant-hamal jer zna, a slikali bi se na tv u žutim sljemovima nadzorni iz EA kao da su ga oni napravili. I naravno uzimali kajmak-dobit a ŽGPu, pravom izvođaču, ostavljali kosti. i tako je ŽGP kopnio na vječnoj pozitivnoj nuli, a EA, u biti protični bojler za profit, rastao i dobijao važne reference i nove poslove. Pretpostavljam da su im postepeno (pre)uzimali kadrove i tehnologiju. Ovo je moje tumačenje, sa strane, ali šta drugo zaključiti videći da nakon tolikih dionica i radova na autoputu po onakvim napumpanim cijenama, ŽGP nikad nije imao pomena vrijednu dobit. Ne pratim više tu priču ali ako su opet zajedno nemam razloga da sumnjam da će direktor ŽGPa vjerovatno po nečijem naređenju "odozgo" ponuditi nisku cijenu prema Euroasvaltu tek da pokriju troškove a da će lavovski dio dobiti pasti na nejaka pleća EA. S kim će se poslije rastaliti to oni znaju.panzer wrote:Lijepo je vidjeti da je ŽGP još uvijek aktivan. Ono što sam pročitao nekad ranije bilo mi je poprilično čudno. Ljudi iz regije iz građevinske branše procjenjuju da ŽGP i dalje može raditi projekte do 100 miliona KM. Iako su nezapaženi u javnosti ipak imaju nekog potencijala.Radovi treće faze na prijevoju Karaula, dionica Kladanj – Podpaklenik, konačno su počeli. Trasom kojom će proći cesta isječena je šuma, urađeni su pristupni putevi, a trenutno se armiraju temelji za stubove dva mosta.
Radovi posljednje faze na ovom projektu koštat će skoro deset miliona maraka, tačnije, 9.974.910 KM, a glavni izvođači su domaće kompanije ŽGP i „Euroasfalt“ iz Sarajeva.
Tri trake
Kako je za naš list kazao Ljubo Pravdić, direktor JP „Ceste FBiH“, investitora ovog projekta, radovi treće faze podrazumijevaju gradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine 1.506 metara i gradnju mostova dužine 280 i 120 metara.