Ako je tako onda se nije ništa naučilo na slučaju Selimovića a ni na Agrokoru. Da se prebrzo šire to je nesumnjivo i to je tako još od početka. Samo sam se pitao je li u pitanju politički uticaj tj da konce vuče (finansira, obezbjeđuje zemljišta/građ dozvole...) neko sa strane (kako bi realno neko iz Tuzle mogao otvoriti ogromni prodajni centar u Ljubuškom, z Mostaru i sl bez ikakvih problema) ILI se neko jednostavno zaigrao sa kreditima kao brojni prije. Nisu mi izgledali tako glupi da urade ovo drugo ali ko zna? Ako je ponijelo Todorića što ne bi i ove.panzer wrote:Ni jedno eventualno gradilište nije blizu Igramu jer ako nisu iskoristili dionicu Doboj-Prnjavor ili Svilaj-Odžak (bar se nije značajno odrazilo na prihode) onda je sav taj autoputni potencijal poprilično tanak.
Kažem, ovo je samo zato što im se može. Sa obavezom od 200 miliona KM dugoročnih i kratkoročnih kredita oni kupuju nešto što im ne treba niti će imati neki povrat. A kamate na kredite moraju plaćati. A da ne spominjem mizerne plate radnika.
Međutim nisam još siguran za trase puteva, zar ne ide "turski" autoput pored/preko Tuzle, zar nije planirana brza cesta od Sarajeva prema Tuzli?