Vispak

insider
Posts: 971
Joined: 15 May 2012, 15:17

Re: Vispak

Post by insider »

Jeftini su krediti, jeftine su kompanije koje se kupuju.

Samo je pitanje da li ce se te kompanije staviti na noge prije nego sto dodje kucanje banaka na vrata.

Do sada je islo dobro.
panzer
Posts: 12560
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Ružna je bila 2008. Banka traži svoje a kupac kaže da ti ne može platiti jer mu banka ne da pare i onda i ti imaš problem.
Ovo što imaju vlastite maloprodaje nije dovoljno tj ne može stvoriti dovoljno likvidnosti da pokrije sva kreditna zaduženja koje imaju firme pod ASom a sve su proizvodne.
panzer
Posts: 12560
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Grohotom.....

Saziva se vanredna Skupština društva “Napredak” d.d. Tešanj za 11.11.2017. godine (subota), sa početkom u 14:00 sati, u prostorijama društva u Tešnju, ul. Raduša bb

Za skupštinu je predviđen slijedeći Dnevni red:

1. Odluka o kupovini dionica

Izvor, dnevne novine “Oslobođenje” od 24.10.2017. godine



NPTE
panzer
Posts: 12560
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Osim osnovnih operativnih poslova, novi direktori firmi uglavnom ništa ne odlučuju pa ni ova ne spominje da su se pretvorili u investicioni fond.
Prehrembena industrija Vispak d.d. jedna je od najznačanijih kompanija koja se bavi proizvodnjom hrane u Bosni i Hercegovini. Ove godine Vispak slavi svoj 45. rođendan. U proteklom periodu kompanija bilježi kontinuitet u rastu učešća kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.

Prije nekoliko mjeseci na čelo kompanije Odlukom Nadzornog odbora Vispaka je došla Nina Bijedić- Mujanović. Funkcija direktorice joj je povjerena nakon što je svoje sposobnosti dokazala kao brand menadžerica Zlatne džezve. U razgovoru za poslovni portal Akta.ba Bijedić-Mujanović govori o razvoju novih proizvoda i praćenju novih trendova.

ZLATNA DŽEZVA NAJZNAČAJNIJI BH BREND

Šta za Vas predstavlja fukcija direktorice Vispaka obavezu ili odgovornost?

Smatram velikom čašću odluku Nadzornog odbora Vispaka da me imenuje direktorom ove kompanije. Dodatno, za mene je velika čast što je moje imenovanje bilo prijedlog ranijeg direktora kompanije Vispak, a sadašnjeg predsjednika Uprave AS Holding Rusmira Hrvića, koji je definitivno jedan od najvećih menadžera ne samo u BiH nego i u regiji. Kada dobijete povjerenje čelnih ljudi AS Grupacije, koja ima veliki značaj za razvoj Bosne i Hercegovine, onda odgovornost koja sa tim dolazi prihvatate kao svoju obavezu i trudite se da date maksimum kako biste doprinijeli pozitivnoj priči koja se razvija u ovoj grupaciji.

Prije dolaska na poziciju direktorice radili ste na poziciji brand managera u istoj kompaniji. Koliko Vam je ovo radno mjesto pomoglo da sazrijete u poslovnom smislu?

Nakon mog desetogodišnjeg radnog iskustva na rukovodećim poslovima u sektoru usluga, ušla sam u tim Vispaka kao brand menadžer Zlatne džezve. Zlatna džezva je jedan od najznačajnij brendova u Bosni i Hercegovini, tako da ova pozicija nosi veliku odgovornost ne samo prema Upravi nego i prema potrošačima, koji već dugi niz godina izražavaju najveću lojalnost baš ovom brendu u kategoriji mljevenih kafa u BiH. Ovo je veoma dinamičan posao, koji svakoga dana nudi niz novih izazova i mogućnosti. Uspjeh svake komapnije zasigurno leži u njenom usmjerenju na zadovoljstvo krajnjeg potrošača, a pozicija brend menadžera zahtjeva da u fokus svog djelovanja stavljate isključivo potrošače.

Da li planirate pokretanje nekih novih proizvoda, pošto su dosadašnji poput Begove čorbe, Laganini, Tajtne, Tiru-Liru ostvarile zavidan uspjeh?

Razvoj novih proizvoda, praćenje novih trendova i potreba potrošača u dosadašnjem poslovanju, kao i kontinuitet u kvalitetu su Vispak doveli na poziciju vodeće prehrambene industrije. Naše usmjerenje prema potrošaču zahtijeva da razvojem noviteta ostvarimo očekivanja potrošača i svoju poziciju dodatno učvrstimo na tržištu. Jedan od najtežih, ali i najizazovnijih poslova koji se rade jeste svakako razvoj novih proizvoda koji daju dodatni podstrek i motivaciju cijelom timu.

S obzirom da na tržištu BiH svakodnevno dešavaju promijene kada je u pitanju prehrambena industrija, da li već imate neku novu viziju razvoja?

Najznačajniji faktor je tim koji stoji iza priče uspjeha Vispaka. Tržište je danas veoma dinamično i zahtjeva od nas da mu se velikom brzinom prilagođavamo. Vispak ima vrhunski tim u svim sektorima, ne samo unutar samog Vispaka nego i kada govorimo o distributerima posebno na domaćem, ali i na inozemnim tržištima. Vispak će nastaviti sa jačanjem tima, kroz interni razvoj i angažman novih ljudi a što će našoj kompaniji omogućiti da nastavi sa ovim tempom rasta i razvoja.

"TIM" JE NAJZNAČAJNIJI ADUT VISPAKA

Koji su Vispakovi aduti?

Već sam kazala da je tim jedan od najznačajnih aduta, dodala bih još i kvalitet iza kojeg taj isti tim stoji, kompetentnost i dosljednost u autentičnosti koju je Vispak razvio kroz svoje brendove.

Prisutni ste u 27 zemalja svijeta, svake godine kompanija ostvaruje sve veću dobit. Koji su Vam dalji planovi? Idete li u osvajanje novih tržišta, novih poslovni uspjeha?

Potvrda našeg kvaliteta je naše prisustvo u 27 zemalja širom svijeta. To je dodatni motiv da nastavimo sa osvajanjem novih tržišta, te da našim pozicioniranjem na inozemnim tržištima utičemo i na unaprijeđenje imidža naše domovine u svijetu. Naši brendovi su ocijenjeni kao ambasadori Bosne i Hercegovine u svijetu. Neskromno je reći da postoji veliki interes za naše proizvode van Bosne i Hercegovine. Za njihovu prezentaciju krajnjim potrošačima na inozemnim tržištima potrebno je uložiti mnogo truda. Prilike koje nam se nude ćemo svakako iskorisiti i potvrditi se na tržištima gdje smo već prisutni, ali i osvajati nova.


"VISPAK" - POKRETAČ NOVIH TRENDOVA U BIH

Kako vidite Vaš lični razvoj, kao i razvoj kompanije u narednih pet godina?

S obzirom na činjenicu da sam ja iz privatnih razloga veoma emotivno vezana za Vispak, razvoj Vispaka je za mene vrlo osobne naravi. U narednom periodu ćemo nastaviti sa intenzivnim radom na razvoju svih kategorija iz asortimana Vispaka, te ćemo tražiti nove prilike u razvoju podkategorija. Vjerujem da samo intenzivnim radom možete očekivati rezultate i da niko nije predodređen za njih.

Vispak se već nameće kao pokretač novih trendova u našoj zemlji. Viber stickeri, hologram džezve su projekti koji su pokazali da i u savremenom trenutku znamo ostati autentični i dosljedni. Novi projekti, koji su u pripremi daju nam dovoljno razloga da čvrsto vjerujemo da će Vispak nastaviti putem uspjeha.
montypython
Posts: 4122
Joined: 06 May 2010, 10:52

Re: Vispak

Post by montypython »

"Prisutni ste u 27 zemalja svijeta, svake godine kompanija ostvaruje sve veću dobit....."

Baš je informisan ovaj novinar, dobit im bila 2013 godine 3,5 miliona, otada prihod se povećao min 50% a dobit pada svake godine i zadnja je 1,8 m.
Dobili novi pržionik sa 100% većim kapacitetom a prihodi im pali. Ne možeš Zlatnu Džezvu vidjeti u samoposlugama od brda Brazila i Francka. Vrlo loše pozicionirana. Reklame Zlatne Džezve na tv bukvalno nepostojeće, jedina koju sam ikad vidio je na onoj kući kod mosta Skenderija. Viber stickeri, hologram džezve, potpuno promašeno, ne piju niti kupuju Džezvu djeca već stariji ljudi koji ne znaju ni šta je viber sticker. Na njihovom YouTube kanalu gledanost uglavnom ispod 100 po videu, samo par reklama 1-2 hiljade, što je ništa. Ima ovdje mnogo da se radi a ne znam jesu li ovi toga uopšte svjesni.
panzer
Posts: 12560
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

To je nešto što se da peglati ali kad umjesto jače promocije ili poboljavanja proizvoda koje sada imaju u portfoliu, oni pare troše na nekakve Svjetlostkomerce ili čak Svjetlost-SARSove a to da se ne spomene kod ovakve prezentacije onda govori o načinu vođenja nečega što je "grupacija". Već odavno govorim da je to redovna pojava kod novih BH bizmismena. Razbacaj se na sve strane pa će se skupljati ostaci kada banke zakucaju na vrata.
montypython
Posts: 4122
Joined: 06 May 2010, 10:52

Re: Vispak

Post by montypython »

Moram se dopuniti, pojavila se, za nevjerovati, reklama Zlatne Džezve na tv. Cirkuliše ima nekoliko dana, sad je pogledah, nije nešto aman kvalitetna ali bolje nego ništa. Valjda je znak nekih promjena jer ima odnedavno jedna i za Vispak supe mada se dosta rijetko prikazuje.
montypython
Posts: 4122
Joined: 06 May 2010, 10:52

Re: Vispak

Post by montypython »

"...Vispak d.d. kontroliše 81,1 posto dionica u Svjetlostkomercu.
.... Namjera Vispaka je, kako je saopćeno, jačanje liderske pozicije, širenje poslovanja i upotpunjavanje portfolija Svjetlostkomerca novim uslugama i asortimanom, a prvi potez novih vlasnika bilo je otvaranje trgovine Svjetlostkomerca u Tešnju."
http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... ostkomerca
montypython
Posts: 4122
Joined: 06 May 2010, 10:52

Re: Vispak

Post by montypython »

http://www.biznisinfo.ba/slovenija-zlat ... oizvodima/
U njih uvijek neki selamet samo dioničari nikako da se sastanu s dividendom a ka'će ne zna se. Ako je rast prodaje u Sloveniji za 25 %, biće pad u BiH, ako je otvoren novi pržionik sa 100 % većim kapacitetom, prodaja sljedeće godine pada, ako prodaja svuda raste, onda će pasti dobit. Ako slučajno poraste i dobit onda će se reinvestirati....
proleter
Posts: 1631
Joined: 14 Sep 2012, 13:45

Re: Vispak

Post by proleter »

Sapunica iz praonice se nastavlja :
http://www.biznisinfo.ba/vispak-prodaje ... iliona-km/
Post Reply