Vijesti iz ekonomije/privrede
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
može li proći bez saglasnosti te komisije?
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
a obične mjere su sniženje kreditnog rejtinga itd
a sa obzirom da je večina bank.sektora u stranim rukama, to uopće ne bi bilo teško
jedino što jim ne ide na ruku, je činjenica, da bi njihove pritiske vrlo brzo mogli iskoristiti Rusi sa istoka i islam(isti) sa juga...
a sa obzirom da je večina bank.sektora u stranim rukama, to uopće ne bi bilo teško
jedino što jim ne ide na ruku, je činjenica, da bi njihove pritiske vrlo brzo mogli iskoristiti Rusi sa istoka i islam(isti) sa juga...
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
i sa obzirom da su Put.iErdog.sad prijatelji, još toliko nepovoljnije po njih...
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Trenutno ne moze proci. Ali ocekujem nakon izvjesnog vremena nakon obnovljenih procedura.
A sto se tice rejtinga, nije prvi put da bi propao aranzman sa mmf. Prije par godina je bila slicna situacija i nista. Rejting ostao isti.
A rusi i islamisti nista ne mogu uraditi bez dovoljno para. Sumnjam da bi ovdje bacali cak i da imaju veliki interes
A sto se tice rejtinga, nije prvi put da bi propao aranzman sa mmf. Prije par godina je bila slicna situacija i nista. Rejting ostao isti.
A rusi i islamisti nista ne mogu uraditi bez dovoljno para. Sumnjam da bi ovdje bacali cak i da imaju veliki interes
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
A bilo bi zanimljivo rusiji i turskoj reci dajte nam po milijardu km. Ovi nam ne daju.
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
to si dobro napisaopanzer wrote:Trenutno ne moze proci. Ali ocekujem nakon izvjesnog vremena nakon obnovljenih procedura.
A sto se tice rejtinga, nije prvi put da bi propao aranzman sa mmf. Prije par godina je bila slicna situacija i nista. Rejting ostao isti.
A rusi i islamisti nista ne mogu uraditi bez dovoljno para. Sumnjam da bi ovdje bacali cak i da imaju veliki interes
ali ipak mislim, da sa juga ima više novčanog potencijala (Qa, SA) nego sa istoka, jedino što jedne i druge davi niska cijena energenata. isl.zemlje su prosto brojnije zajednički, jedino što su više "pod kontrol.", sa strane svjetskog hegemona,osim IR
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
a recimi šta misliš, zašto je onaj otišao kolima u USK... be znam-prosto pitam - ali mislim da se se slažemo da nije zbog ljubavi do BIH...panzer wrote:Trenutno ne moze proci. Ali ocekujem nakon izvjesnog vremena nakon obnovljenih procedura.
A sto se tice rejtinga, nije prvi put da bi propao aranzman sa mmf. Prije par godina je bila slicna situacija i nista. Rejting ostao isti.
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
i TUR.jih (sve) manje sluša, ali slažem se, da vjerovatno ne bi dali sami milijardu km...mendo wrote:to si dobro napisaopanzer wrote:Trenutno ne moze proci. Ali ocekujem nakon izvjesnog vremena nakon obnovljenih procedura.
A sto se tice rejtinga, nije prvi put da bi propao aranzman sa mmf. Prije par godina je bila slicna situacija i nista. Rejting ostao isti.
A rusi i islamisti nista ne mogu uraditi bez dovoljno para. Sumnjam da bi ovdje bacali cak i da imaju veliki interes
ali ipak mislim, da sa juga ima više novčanog potencijala (Qa, SA) nego sa istoka, jedino što jedne i druge davi niska cijena energenata. isl.zemlje su prosto brojnije zajednički, jedino što su više "pod kontrol.", sa strane svjetskog hegemona,osim IR
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
Ovi teško da mogu izgraditi i ono za šta imaju od predhodno uvedenih putarina za autoputeve a već traže nove. Iako, da opet ponovimo, ova galama nema veze sa dodatnim akcizama nego sa jeftnim parama za budžete:
Autoceste Federacije BiH raspisale su danas novi tender za gradnju dionice Počitelj – Zvirovići na koridoru 5C, piše BiznisInfo.
Dionica je duga nešto više od 11 kilometara i uključuje petlju Počitelj. Dionica, također, uključuje most Počitelj, jedan od najkolosalnijih objekata na Koridoru 5C.
Kako se navodi u tenderu, prijave se moraju dostaviti do 17. jula, kada će biti otvorene, a rok za izgradnju će biti 30 mjeseci.
Projekat finansira Evropska investicijska banka (EIB).
Podsjetimo, riječ je o dionici za koju je prvi tender raspisan još 2014. i na kojem su posao dobile kompanije Euroasfalt i Strabag, iako je ponuda Heringa i Vijadukta bila finansijski niža.
EIB je zaustavio potpisivanje projekta i vršio određene provjere, a na kraju je iz Autocesta FBiH rečeno da je “zajednički odlučeno” da se tender poništi i raspiše novi “kako bi se ubrzao izbor izvođača radova”.
Poništeni tender bio je vrijedan 200 miliona maraka.
Re: Vijesti iz ekonomije/privrede
[/quote]panzer wrote:
Podsjetimo, riječ je o dionici za koju je prvi tender raspisan još 2014. i na kojem su posao dobile kompanije Euroasfalt i Strabag, iako je ponuda Heringa i Vijadukta bila finansijski niža.
EIB je zaustavio potpisivanje projekta i vršio određene provjere, a na kraju je iz Autocesta FBiH rečeno da je “zajednički odlučeno” da se tender poništi i raspiše novi “kako bi se ubrzao izbor izvođača radova”.
Poništeni tender bio je vrijedan 200 miliona maraka.
Ovo je možda i sreća što nije dodijeljen Viaduktu, bez obzira na kašnjenje, jer je Viadukt u međuvremenu puknuo kao i SCT, Primorka itd.
Bar nisu zavalili domaće podizvođače. Najjeftinija ponuda nije uvijek i najbolja, u stvari skoro po pravilu nije najbolja.
Problem javnih nabavki je što cijena nosi 65 % bodova i onda dobijaju šuft firme koje poslije kasne ( ovdje mislim najviše na tendere koje raspisuju niže razine vlasti, općine, kantoni).
Radio sam za američku kompaniju na evaluacijama ponuda, ne sjećam se da je ijedna dobila ugovor koja je najjeftinija bila, a u dosta slučajeva su dodjeljivali ugovore najskupljoj, ali sa najboljim referencama i tehničkom dijelu ponude.