http://nap.ba/new/vijest.php?id=31859
Jednoj poznatoj voditeljici dnevnika danas se omače da je PROFIT 46 miliona. S obzirom da je to ponovila jedno 3 puta nemam sumnji da ona i ne zna šta je profit.
Vispak
Re: Vispak
Tek 15% tržišta ali njima nije stalo da pod drugim brendovima osim zlatne dž(đ)ezve urade nešto značajnije. Više vole uzeti pare iz Vispaka i vrtiti na berzi zajedno sa mujom.U 2016. godini u BiH je prodato kafe u vrijednosti 216 miliona KM, podaci su Euromonitor Internationala, izvještava Indikator.ba.
Kafa je najdominantija među toplim napicima u BiH i drži primat u odnosu na druga bezalkoholna pića.
Iako je kafa evoluirala u Bosni i Hercegovini, što je trend koji je došao sa demografskim promjenama, tradicionalna turska kafa je i dalje dominantna vrsta, čime se garantuje dugoročna stabilnost potražnje.
Grand Prom, Vispak i Nestlé Adriatic su vodeći lideri na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini u 2016. godini sa udjelima od 26%, 15% i 9%. Iako postoje mnoge razlike između ličnih preferencija potrošača, Grand Prom je uspio optimizirati svoje proizvode da najbolje odgovaraju preferencijama većini potrošača, dodatno jačajući svoju poziciju kroz superiornu dostupnost i kontinuiranu marketinšku podršku.
Kada su u pitanju izgledi za budući period, ne očekuje se da će se osnovni trendovi na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini značajno promijeniti u odnosu na ranije prognoze, posebno u off-tradeu (prodaja trgovcima hrane poput supermarketa i sl.).
Uvijek polovična rješenja domaćih biznisa.
Re: Vispak
panzer wrote:Tek 15% tržišta ali njima nije stalo da pod drugim brendovima osim zlatne dž(đ)ezve urade nešto značajnije. Više vole uzeti pare iz Vispaka i vrtiti na berzi zajedno sa mujom.U 2016. godini u BiH je prodato kafe u vrijednosti 216 miliona KM, podaci su Euromonitor Internationala, izvještava Indikator.ba.
Kafa je najdominantija među toplim napicima u BiH i drži primat u odnosu na druga bezalkoholna pića.
Iako je kafa evoluirala u Bosni i Hercegovini, što je trend koji je došao sa demografskim promjenama, tradicionalna turska kafa je i dalje dominantna vrsta, čime se garantuje dugoročna stabilnost potražnje.
Grand Prom, Vispak i Nestlé Adriatic su vodeći lideri na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini u 2016. godini sa udjelima od 26%, 15% i 9%. Iako postoje mnoge razlike između ličnih preferencija potrošača, Grand Prom je uspio optimizirati svoje proizvode da najbolje odgovaraju preferencijama većini potrošača, dodatno jačajući svoju poziciju kroz superiornu dostupnost i kontinuiranu marketinšku podršku.
Kada su u pitanju izgledi za budući period, ne očekuje se da će se osnovni trendovi na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini značajno promijeniti u odnosu na ranije prognoze, posebno u off-tradeu (prodaja trgovcima hrane poput supermarketa i sl.).
Uvijek polovična rješenja domaćih biznisa.
Ko je glavni u ovoj simbiozi Selimovici - As Jelah?
Re: Vispak
Neka logika govori da je mujo pionir u svemu. Još od vremena dok su on i Avazovac kupovali udjele u fondovima na berzi pa onda preuzimanju klasa i tuzlanske pivare. On je to usavršio a ovi se šlepaju sa nekim svojim ciljevima.
-
- Posts: 4122
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: Vispak
Je li ko vidio Vispakov FI za 2016 g? Još za novu godinu su imali saopštenje o očekivanim rekordnim prihodima od 46 m, a evo 4,5 mjeseca kasnije nema izvještaja o poslovanju, ili ga ja nisam upratio.
Re: Vispak
Nema ništa. Navodno FIA još nije odobrila bazu podataka i niko nema pristupa. Jedino ovo što se objavljuje.
Re: Vispak
Prijaviš se na Bisnode i do sredine godine nemaš pristup finansijskim izvještajima za predhodnu godinu. Svjetska im valjda firma pa BIH nije interesantna(može u BIH svakako). Pošto je LRC već objavio podatke kopiram nečije postove....
AS Group
Prihod 112.000.000 KM
Profit 2.300.000 KM
+
Klas Sarajevo
Prihod 87.000.000
Profit 4.600.000 KM
+
Vispak
Prihod 45.000.000
Profit 1.800.000 KM
-
- Posts: 4122
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: Vispak
Čudno, prihod rekordan, polugodišnja dobit opet rekordnih 2,4 miliona a na kraju godine dobit, umjesto 4-5 m kolko sam očekivao, svega 1,8, čak manja od polugodišnje, ako je ovo tačno. Da nije na neki način uticala ona kupovina dionica BIGa?
Re: Vispak
Prometom nisu ništa bolji u odnosu na godinu ranije. Mada i ovo je dobar rezultat ali ima tu još dosta posla da se uradi. A koliko se vidi njima se ne radi jer je bolje ulagati nekakve fondove nego u jači marketing. Konkurencija smišlja sve i svašta u segmentu kafe a oni se zalijepili za model star 35 godina.
Re: Vispak
Uz to oni su veoma društveno neodgovorna firma, Vispak prije dvije sedmice nije bio u stanju donirati 40 sendviča, ni 100 KM to ne izbosi, srednjoškolcima koji su se takmičili iz informatike na Federalnom nivou.A samo putem tog Udruženja informatičara bi mogli na jeftin način se reklamirati, ti bi momci i djevojke im mogli šta požele u pogledu reklame, besplatno, napraviti.U informac.tehnilogijama je i sadašnjos i budućnost.