Vispak

panzer
Posts: 11803
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Radi dodatne informacije:
AS je u 2012. imao oko 100 mil KM prihoda i 2,8 mil KM dobiti. Napredak je imao 5 mil KM prihoda i kao i uvijek simboličnih 68.000 KM dobiti ali vode trošak amortizacije od oko milion KM. Master Fashion u Travniku je tek počeo sa radom pa nema podataka.
Solana je i dalje na "udaru" ali vidi se da nemaju snage da kupe značajniju količinu izuzev ako uzmu kredit za preuzimanje.
Investitor
Posts: 911
Joined: 19 Apr 2012, 10:37

Re: Vispak

Post by Investitor »

Hrvatska skočila na drugo mjesto Vispakove izvozne liste zemalja

Saopćenje za javnost

Visoko, 13.06.2013.

Vispakova džinovska džezva i Enis Bešlagić u Varaždinu

Džinovska džezva prehrambene industrije Vispak doživjet će svoju promociju u subotu 15. juna, kada će u Varaždinu, zajedno sa Enisom Bešlagićem, bosanskohercegovačkim glumcem i zaštitnim licem AS GROUP u čijem sastavu posluje kompanija iz Visokog, i simbolički obilježiti izvozni uspjeh na hrvatskom tržištu ove godine.

Tako će građani Varaždina moći probati Zlatnu džezvu, pravu bosansku kafu čija prodaja iz mjeseca u mjesec bilježi značajan rast na tržištu susjedne zemlje.

“Pronašli smo odličnog partnera u Republici Hrvatskoj u kompaniji Pohit d.o.o., koji distribuira naše proizvode. S druge strane, hrvatski kupci su prepoznali kvalitet i konkurentske prednosti koje posjeduju naši brandovi predvođeni fenomenalnom Zlatnom džezvom. Na taj način smo uspjeli sa našim proizvodima ući u desetak prodajnih lanaca u Hrvatskoj, što nam je omogućilo povećan obim plasmana na ovo veoma zahtjevno tržište”, riječi su direktora Vispaka, Rusmira Hrvića.

Hrvatska je ove godine na listi zemalja na čija tržišta izvozi Vispak, sa sedmog skočila na drugo mjesto sa ukupnim udjelom u izvozu od 23,01 %, odmah iza tržišta Sjedinjenih Američkih Država čiji udio u izvozu Vispaka iznosi 25,60 %. Na trećem mjestu izvozne liste Vispaka nalazi se Švedska sa 8,76% udjela u izvozu ove kompanije.

Iza Švedske na listi su Saudijska Arabija (zemlje Arapskog zaljeva), Kosovo, Austrija, Slovenija, Astralija, Crna Gora, te Kanada na desetom mjestu. Slijede Italija, Holandija, Srbija, Turska, Njemačka, Makedonija, Švicarska, Velika Britanija, i Češka.

Zanimljivo koja su tržišta najviše pokrili!
Investitor
Posts: 911
Joined: 19 Apr 2012, 10:37

Re: Vispak

Post by Investitor »

Vispak na tržište lansirao novi brend "Laganini čuda čini"
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište je plasirala novi brend praškastih proizvoda pod jedinstvenim imenom Laganini.

Pudinzi, šlag kreme, šlag pjene, sladoledi, prašak za pecivo, vanillin šećer, kao i ostali praškasti proizvodi ubuduće će se na prodajnim policama nalaziti pod jedinstvenim brendom.

Uz potpuno novo ime i dizajn, brend Laganini doživio je već u startu značajno poboljšanje kvaliteta u odnosu na dosadašnje Vispakove praškaste proizvode, na čemu je radio tim stručnjaka kompanije. Najveća promjena ostvarena je kod Laganini pudinga od čokolade, kod kojeg je povećana gramatura proizvoda.

Bitno je istaći da unaprijeđenje kvaliteta ovih proizvoda neće utjecati na promjenu cijene. Novitet je svakako i Laganini puding s okusom lješnjaka koji će upotpuniti asortiman već postojećih pudinga od vanilije, čokolade, jagode i maline.


"Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka. Vispakovim brendovima nastojimo tržištu poslati jasnu poruku o svim onim našim lijepim navikama, prednostima, i kompetentnostima. Laganini je primjer kako mi to radimo", riječi su Armina Hodžića, brend menadžera Vispaka.

Laganini proizvodi bit će dostupni širom Bosne i Hercegovine, a već sada postoji interes inozemnih kupaca za ovim najnovijim Vispakovim brendom.

Razvoj brenda Laganini zasluga je domaćih stručnjaka iz kompanije Vispak, dok je dizajn ambalaže i imena povjeren mladom sarajevskom dizajneru Timuru Stroilu.
panzer
Posts: 11803
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. iz Visokog zabilježila je stopostotno povećanje realizacije mljevene kafe u prvih sedam mjeseci ove godine u odnosu na isti period 2010. kada je AS GROUP iz Tešnja preuzela ovu kompaniju.
Isto tako, u julu mjesecu ove godine ostvarena je i rekordna realizacija Zlatne džezve u historiji ove kompanije.
Puno bolji rezultati sa provjerenim markama nego sa eksperimentima u čokoladnom dijelu gdje ulažu značajna sredstva ali bez opipljivog učinka.
Investitor
Posts: 911
Joined: 19 Apr 2012, 10:37

Re: Vispak

Post by Investitor »

panzer wrote:
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. iz Visokog zabilježila je stopostotno povećanje realizacije mljevene kafe u prvih sedam mjeseci ove godine u odnosu na isti period 2010. kada je AS GROUP iz Tešnja preuzela ovu kompaniju.
Isto tako, u julu mjesecu ove godine ostvarena je i rekordna realizacija Zlatne džezve u historiji ove kompanije.
Puno bolji rezultati sa provjerenim markama nego sa eksperimentima u čokoladnom dijelu gdje ulažu značajna sredstva ali bez opipljivog učinka.
Na osnovu čega si zaključio da im u čokoladnom dijelu ne ide po planu :?: Ovo je odlična dionica, firma velikim koracima (skokovima) iz godine u godinu od kada ih je preuzeo AS ide naprijed. Problem je jedino kupiti značajnije količine, jer evo već dva mjeseca ima samo jedan prodajni nalog na 5,5 KM.
panzer
Posts: 11803
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Nisam siguran ali po meni je rizično ulagati preko milion KM u proces proizvodnje čokoladnih jaja jer male su šanse da budu i pola uspješni kao fererov kinder surprise. Inače čokolade su im slaba tačka u odnosu na konkurenciju dok je program keksa i vafla prilično dobar.

Pretpostavljam da će puno bolje proći ovo sa novim medenjacima a vjerujem da je uloženo dosta manje. Doduše ovo je pod ASom a ne iz Vispaka.

Image
Investitor
Posts: 911
Joined: 19 Apr 2012, 10:37

Re: Vispak

Post by Investitor »

Brend se ne gradi preko noći, treba vremena da se dobiju kupci i osvoje tržišta. U ovoj oblasti se stalno mora ulagati i praviti inovacije za razliku od kafe. Ukoliko naprave kvalitetan proizvod on će naći put do potrošaća, problem je prodati slab proizvod (kao u svemu). Mislio sam da imaš neke konkretne podatke u vezi čokoladnog dijela :!:
Damirko
Posts: 480
Joined: 12 Mar 2010, 07:12

Re: Vispak

Post by Damirko »

Tržište kafe u BiH je dosta osjetljivo. Prije 10-ak godina, na tržištu se pojavilo nekoliko novih brendova, koji su krenuli sa bombastičnim kampanjama, niskim cijenama i dostupnošću u svim većim prodajnim lancima. I sam sam eksperimentisao sa mnogima i na kraju se vratio zlatnoj džezvi. Stvar je ličnog ukusa, ali u najmanju ruku ima najmanje oscilacija u kvaliteti. Prodaja zlatne džezve je danas skoro pa rekordna. Sigurno je da plasmanom novih proizvoda pokušavaju napraviti sinergijski efekat. Nešto što je Kraš uradio nakon buma bajadere. Stoga smatram da je ulaganje u nove proizvode u načelu dobra stvar. Investicije su velike, ali su svakako opipljive (hale i pogoni). Biće zanimljivo pratiti kako će se kretati prodaja kikiriki putera, jer je to nešto s čim se prosječni Bosanac upoznao tek tokom rata, a danas ne znam da li to iko uopšte kupuje...
panzer
Posts: 11803
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Vispak

Post by panzer »

Investitor wrote: Mislio sam da imaš neke konkretne podatke u vezi čokoladnog dijela :!:
Nemam ali za razliku od ostalih firmi koje kriju skoro sve podatke ovdje se trude da istaknu svaki svoj uspjeh. Angažovana je marketing agencija koja periodično, bar jednom mjesečno u javnost plasira određene informacije. Najčešće je riječ o kafi ali u para navrata su spominjali ove proizvode za kuhinju tj supe i začine. Koliko se sjećam čokolade nisu nikad istakli.
Moja pretpostavka da će kod tog dijela omjer uloženog i profita sporije biti dostignut nego da su ta sredstva uložili u inoviranje nekih postojećih proizvoda.
Investitor
Posts: 911
Joined: 19 Apr 2012, 10:37

Re: Vispak

Post by Investitor »

Vispakov novi brand Laganini čuda čini na tržištu
Utorak, 24 Septembar 2013 13:32

Dva mjeseca nakon što je bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala novi brand praškastih proizvoda pod jedinstvenim imenom Laganini, zabilježeno je povećanje prodaje praškastog programa za 50 posto u odnosu na isti period lani.

Zanimljivo je da su povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su pudinzi, šlag kreme, šlag pjene, sladoledi i prašak za pecivo koji se na prodajnim policama nalaze pod ovim brandom.

“Uspjeli smo se nametnuti novim dizajnom, koji je praćen značajnim poboljšanjem kvaliteta, prvenstveno kod Laganini pudinga od čokolade sa povećanom gramaturom proizvoda. Nepovećavajući cijenu, vjerne kupce smo nagradili, a s obzirom na rezultate prodaje, pošlo nam je za rukom da pridobijemo i značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima”, riječi su rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.

Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka.

Uskoro će se na tržištu pojaviti još dva nova proizvoda Laganini linije, Laganini vinobran i Laganini konzervans, koji će olakšati domaćicama spremanje predstojeće zimnice.

Idu masallah i ostali proizvodi, nije samo kafa profitabilna :)
Post Reply