BH Telecom
-
- Posts: 4107
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
Hans, kad sam rekao da je Novalić izjavio da neće biti privatizacije Telecoma nisam smatrao da je to nešto pozitivno nego prosto činjenica. Tj neprivatiziranje Telecoma nije neka novost ili udarna vijest koja bi mogla uticati na cijenu. Otpori tome su konstanta, naveo si dio razloga a ovdje smo davno još i mnogo puta izanalizirali to iz svih mogućih aspekata. Ono što možda jeste novo je da je staru ekipu zamijenilo novo rukovodstvo. Slušao sam intervju novog direktora i najavio je stabilizaciju tokom drugog polugodišta odnosno zaustavljanje pada a onda i porast prihoda. Čak mislim da je u Julu već bilo došlo do pozitivnih efekata. Jasno je da ne može biti radikalnijih promjena bez privatizacije i ne očekujem čuda ali ovaj direktor mi je zvučao mnogo odlučnije (i stručnije) od prošlog.
Re: BH Telecom
Direktor kompanije "Telemach" za BiH Željko Batistić rekao je u intervjuu za "Dnevni avaz" da ta grupacija planira investirati 33 mil KM u 2016. godini i to u više oblasti.
- Želimo da osiguramo da svi korisnici grupe u postojećih tridesetak gradova imaju pristup unificiranom portfelju usluga "Telemacha" i isti nivo kvaliteta mreže i korisničke podrške. Plan je da to u najvećoj mjeri završimo do kraja prvog kvartala 2016. godine Drugi korak koji nam se otvara je investicija u proširenje naše mreže u postojećim gradovima. Kao treći bitan korak, ovom prilikom mogu najaviti nove usluge koje planiramo lansirati također u prvom kvartalu 2016, kao što su "Unifon", telefonska aplikacija za mobilne uređaje koja omogućava korištenje besplatnih minuta s našeg fiksnog telefonskog priključka i kad ste u izvan vaše kuće/posla, značajno proširenje UniFI mreže, kao i uslugu videa na zahtjev i mogućnost praćenja TV sadržaja u različito vrijeme od onoga u kojem su emitirani. Samo u 2016. planirali smo investirati 33 mil KM u razvoj svega navedenog,
Istakao je i da planiraju i u svakoj narednoj godini investirati minimalno 20 mil KM u razvoj postojećeg poslovanja, što ne uključuje eventualne veće korake.
- Želimo da osiguramo da svi korisnici grupe u postojećih tridesetak gradova imaju pristup unificiranom portfelju usluga "Telemacha" i isti nivo kvaliteta mreže i korisničke podrške. Plan je da to u najvećoj mjeri završimo do kraja prvog kvartala 2016. godine Drugi korak koji nam se otvara je investicija u proširenje naše mreže u postojećim gradovima. Kao treći bitan korak, ovom prilikom mogu najaviti nove usluge koje planiramo lansirati također u prvom kvartalu 2016, kao što su "Unifon", telefonska aplikacija za mobilne uređaje koja omogućava korištenje besplatnih minuta s našeg fiksnog telefonskog priključka i kad ste u izvan vaše kuće/posla, značajno proširenje UniFI mreže, kao i uslugu videa na zahtjev i mogućnost praćenja TV sadržaja u različito vrijeme od onoga u kojem su emitirani. Samo u 2016. planirali smo investirati 33 mil KM u razvoj svega navedenog,
Istakao je i da planiraju i u svakoj narednoj godini investirati minimalno 20 mil KM u razvoj postojećeg poslovanja, što ne uključuje eventualne veće korake.
-
- Posts: 4107
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
Puno lipih stvari u futuru drugom. A u prezentu je ovako. Sticajem okolnosti ovako je išlo nedavno kod čovjeka kojeg dobro poznajem. Dakle bio on na Velnetu u Mostaru i nakon akvizicije od strane Telemacha jave mu da treba da i on pređe, pa pod jedan da se dogovori kad će mu doći majstor da zamjeni karticu u TV. Dogovori se termin i odradi se to stavi se privremena kartica. onda je trebalo da se ode kod njih u firmu, da se potpiše novi ugovor. Njihove prostorije su sala uz hol željezničke stanice u Mostaru, sedmicama redovi bez kraja uz obradu zahtjeva i papira 15-20 min po osobi, u stojećem stavu, uz obaveznih 6-7 ljudi u redu, vrijeme čekanja dakle min 1,5 sat, u nezagrijanoj prostoriji. Usluga dostojna Novosibirska u ranim pedesetim. Kao red za grah u zatvorskoj kantini. Ništa individualna usluga, ništa zagrijana kancelarija, ništa sjedite gospodo, ništa starci, nemoćni i invalidi doći ćemo mi vama na noge kući ako treba. Ništa. Nakon dvije nedjelje pokušaja da se potpišu papiri uspije to napokon. I kažu mu, doći će čovjek da odradi to u stanu, spoji, ugradi itd. OK. Majstor se pojavi nakon recimo 7 dana, umetne karticu u tv ali ni to nije final, nema risivera zasad, kad će biti vidjećemo. Drugi put će doći čovjek za ostale tv u kući, internet i kablovsku. Kad je i to bilo, stave se kartice, međutim odnesu sad dotadašnji Velnetov router koji je inače jači od običnog što je čovjek sam doplatio kad je bio u Velnetu odnosno kupio. Ostave uređaj (da li modem?) čiji je signal (što je ovaj moj poznanik tek kasnije utvrdio) koji je pokrivao tek pola stana ali ne i ostatak. Zovne on iznerviran da mu to nekako namjeste, dođu oni nakon koji dan, ali kažu ne može a da se ne postavljaju novi kablovi te da bi najbolje bilo da sam kupi novi jači router sa bar dvije antene. Nakon toga kupi on (zvuči poznato) novi jači ruter (cca 100 KM) od svojih para, naravno i instalira ga sam naravno. Receivera još nema a ka'će ne zna se, prema tome ni mogućnosti snimanja, EPG ne može zapamtiti željene emisije za određeni dan (što može čak i kod Total tv), da ne kažem da nema ni video on demand. Usput masa PINK programa koje je čak i Velnet imao sada ne postoji (PINK2, PINK premium, P Horror, western, Pinkpedia, classic...). Paketi kanala u kablovskoj su tako podešeni da ako uzmeš ono osnovno nemaš baš puno, prvo proširenje od mislim 25 kanala (rekoh li, uz doplatu) ne donosi ništa specijalno a tek novo proširenje donosi eto ko nešto gledljivo (rekoh li, uz ponovnu doplatu). Da ne griješim dušu, majstori/momci koji su mu dolazili su OK ali sama firma, uslužnost, itd je evo ovakva kakva rekoh. Čovjek je što s posla, što vikendom, potrošio već 6-7 sati samo na te gluposti oko prelaska a još nije gotovo. U biti je prelaskom sa slabašnog Velneta na Telemach čovjek više izgubio nego dobio. A reklama im je baš fina šarena i svašta se nudi i džaba i tako to samo što je od te šarene laže do stvarnosti provalija.
Re: BH Telecom
Ovdje pored usluge igra i jedan drugi faktor. A to je slijedeće, neću i ne dam svoje pare da mafija kupuje zgrade po višim cijenama, da nabavlja polovne bazne stanice od Siemensa po smiješno skupim cijenama, da najgori studenti budu šefovi a najbolji kafe-aparati, itd itd. Od mene feninga nikad neće vidjeti!
Re: BH Telecom
Prosječna neto plaća u BH Telecomu za mjesec juni 2015. godine iznosila je 1.726,82 KM, što je za 0,22 posto više nego u istom periodu prošle godine.
Potvrđeno je ovo iz BH Telecoma, nakon što je zastupnik DF-a u Parlamentu FBiH Mahir Mešalić ovo pitanje postavio na jednoj od sjednica Parlamenta, piše novinska agencija Patria.
Prosječna plaća u ovoj državnoj kompaniji tako je veća skoro duplo od prosječne plaće u Federaciji FBiH. Zanimljivo je da je Uprava u ovoj kompaniji zadržala visoke plaće, iako kompanija svake godine bilježi gubitke.
Potvrđeno je ovo iz BH Telecoma, nakon što je zastupnik DF-a u Parlamentu FBiH Mahir Mešalić ovo pitanje postavio na jednoj od sjednica Parlamenta, piše novinska agencija Patria.
Prosječna plaća u ovoj državnoj kompaniji tako je veća skoro duplo od prosječne plaće u Federaciji FBiH. Zanimljivo je da je Uprava u ovoj kompaniji zadržala visoke plaće, iako kompanija svake godine bilježi gubitke.
Re: BH Telecom
Zanimljivo je kako jedna kompanija može bilježiti gubitke a isplaćivati najredovniju i najveći dividendu. Neka taj Patrijin udarnik ispita da firma možda ne uzima kredite kako bi isplatili dividendu. Nisu tu čista posla. Skandalozno,šokantno..
-
- Posts: 4107
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
To je stvarno sramotno. i neodrživo. Evo da je privatno pa nek imaju koliko hoće. Zašto bi pravnik ili čistačica tamo, u javnoj kompaniji, imala drastično višu platu od pravnika ili čistačice drugdje. Tu dakle bruto plata izlazi skoro 3000 KM. A ima sigurno hiljadu uhljebljenika viška. Kad se uračunaju dalji troškovi po radnom mjestu (grijanje, namještaj, regresi, prostor....) ispada trošak po čovjeku isigurno iznad 4000 KM mjesečno. Dakle moguća ušteda samo optimizacijom broja zaposlenih je iznad 4 miliona mjesečno ili 48 miliona godišnje. A gdje je smanjenje plata na normalniji nivo za one preostale bar za 20%. Sigurno još bar 1,5-2 miliona mjesečno ili 20 godišnje. čak ne moraju smanjivati plaću kadru koji je stručan i deficitaran ili nosi posao, neka takvima i povećaju. Ali takvih je možda 20-30. Međutim znam ljude koji su tamo, bukvalno s ulice pokupljeni, ništa znanje, ništa struka, samo poznanstva rodbinske veze stranka itd, ljudi ni krivi ni dužni zasjeli i dobili platu neurohirurga a ne znaju rečenicu sastaviti, samo zato što su tamo upali. Treba i tamo restrukturiranje, ništa manje nego u rudnicima. Je li to u "reformskoj agendi" ili je lakše posegnuti za porezima na građane da se napuni budžet?one wrote:Prosječna neto plaća u BH Telecomu za mjesec juni 2015. godine iznosila je 1.726,82 KM, što je za 0,22 posto više nego u istom periodu prošle godine.
Potvrđeno je ovo iz BH Telecoma, nakon što je zastupnik DF-a u Parlamentu FBiH Mahir Mešalić ovo pitanje postavio na jednoj od sjednica Parlamenta, piše novinska agencija Patria.
Prosječna plaća u ovoj državnoj kompaniji tako je veća skoro duplo od prosječne plaće u Federaciji FBiH. Zanimljivo je da je Uprava u ovoj kompaniji zadržala visoke plaće, iako kompanija svake godine bilježi gubitke.
A ovo za gubitke vjerovatno se neko pogrešno izrazio, pretpostavljam da je mislio na pad dobiti.
-
- Posts: 4107
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
Evo malo novosti iz današnjeg Oslobođenja. Naime iz kratkog članka o pretstavljanju novih mobitela izdvojio bih izjavu, PRa Nađe Lutvikadić da će redovna godišnja konferencija biti u januaru ali da su nezvanično preliminarni finansijski rezultati BH telecoma "nešto bolji od planiranih za kraj ove godine".
Re: BH Telecom
Parlament BiH naložio smanjenje cijena mobilnih usluga u BiH
11.1.2016 16:38 | Indikator.ba/AA
Komisija za saobraćaj i komunikacije Zastupničkog doma Parlamentarne skupštine BiH konstovala zadužila je danas Regulatornu agencije za komunikacije RAK da u roku od 120 dana osigura usklađivanje cijena usluga mobilnih operatera u BiH sa cijenama operatera u regiji.
Komisija za saobraćaj i komunikacije Zastupničkog doma Parlamentarne skupštine BiH konstatovala je danas da Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) nije realizovala zaključke koje je ranije usvojio Zastupnički dom prilikom razmatranja Informacije RAK-a o cijenama usluga mobilnih operatera u BiH.
Zastupnički dom je u junu prošle godine, na inicijativu zastupnika Mladena Bosića, razmatrao navedenu informaciju, te konstatovao da građani BiH plaćaju najviše cijene usluga mobilnih operatera u regiji.
Tada je zaključeno da se od RAK-a traži da u roku od 90 dana, u skladu sa zakonskim propisima, osigura usklađivanje cijena usluga mobilnih operatera u BiH sa cijenama operatera u regiji.
Zastupnički dom je tada usvojio i zaključak kojim se zadužuje RAK da u roku od 90 dana obavijesti Zastupnički dom PSBiH o realizaciji usvojenih zaključaka.
S obzirom na to da navedeni zaključci Zastupničkog doma nisu realizovani, Komisija je danas usvojila zaključak kojim se traži od RAK-a da se ti zaključci realiziraju u najkraćem mogućem roku, a najduže za 120 dana.
Drugi zaključak koji je Komisija danas usvojila je da Zastupnički dom traži od Savjeta ministara BiH da što prije donese novu sektorsku politiku u oblasti telekomunikacija.
11.1.2016 16:38 | Indikator.ba/AA
Komisija za saobraćaj i komunikacije Zastupničkog doma Parlamentarne skupštine BiH konstovala zadužila je danas Regulatornu agencije za komunikacije RAK da u roku od 120 dana osigura usklađivanje cijena usluga mobilnih operatera u BiH sa cijenama operatera u regiji.
Komisija za saobraćaj i komunikacije Zastupničkog doma Parlamentarne skupštine BiH konstatovala je danas da Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) nije realizovala zaključke koje je ranije usvojio Zastupnički dom prilikom razmatranja Informacije RAK-a o cijenama usluga mobilnih operatera u BiH.
Zastupnički dom je u junu prošle godine, na inicijativu zastupnika Mladena Bosića, razmatrao navedenu informaciju, te konstatovao da građani BiH plaćaju najviše cijene usluga mobilnih operatera u regiji.
Tada je zaključeno da se od RAK-a traži da u roku od 90 dana, u skladu sa zakonskim propisima, osigura usklađivanje cijena usluga mobilnih operatera u BiH sa cijenama operatera u regiji.
Zastupnički dom je tada usvojio i zaključak kojim se zadužuje RAK da u roku od 90 dana obavijesti Zastupnički dom PSBiH o realizaciji usvojenih zaključaka.
S obzirom na to da navedeni zaključci Zastupničkog doma nisu realizovani, Komisija je danas usvojila zaključak kojim se traži od RAK-a da se ti zaključci realiziraju u najkraćem mogućem roku, a najduže za 120 dana.
Drugi zaključak koji je Komisija danas usvojila je da Zastupnički dom traži od Savjeta ministara BiH da što prije donese novu sektorsku politiku u oblasti telekomunikacija.
-
- Posts: 4107
- Joined: 06 May 2010, 10:52
Re: BH Telecom
Mogao bi parlament prvo da pomete ispred svojih vrata i smanji sebi plate-drastično, i time pokaže put ostalima. Ako šta odstupa od regije i svijeta to je odnos njihovih plata i prosječne plate u zemlji. A odstupa još više njihovo obrazovanje, znanje, inteligencija kultura. Ali to je već znatno šira tema.