Bolje da si uzeo za primjere Lysobact i Enterofuryl, koji su također prepisani od jednog starog partnera (izvorno kao Lyso-B i Ercefuryl), ali vrlo dobro marketinški iskorištena i masa prihoda od izvoza je sa ova dva proizvoda (proizvod za liječenje infekcija grla i sluzokože usta, te drugi za infekcije crijeva). Najčešći problemi u populaciji. Relativno jeftini, a efikasni proizvodi koji se mogu kupiti i bez recepta.
Moraš shvatiti da ne može niko tek tako izmisliti nešto novo, naročito bez povećeg instituta, kadrova edukovanih kod većih igrača, i stalnog ulaganja novaca. Bosnalijek nema niti jedan uslov da ostvari ovo. Najbolja stvar od generičke kompanije jeste to što može odabrati da pravi ono što može lako i puno prodavati, kao u primjeru gore.
(wikipedia)Tim stručnjaka predvođen doktorom Slobodanom Đokićem u sastavu Gorjana Radoboja-Lazarevski, Zrinka Tamburašev i Gabrijela Kobrehel je 1980. otkrio formulu kemijskog spoja azitromicina koji se pokazao izrazito efikasnim pri terapijskom liječenju bakterijskih infekcija. 1981. spoj je patentiran i praktički bačen u ladicu da bi Pfizerovi znavstvenici ponovno pronašli prelistavajući dokumentaciju patentiranih kemijskih spojeva. Već 1986. Pliva i Pfizer su potpisali ugovor koji je Pfizeru dao ekskluzivna prava za prodaju azitromicina na tržištima SAD-a i Zapadne Europe, dok je Pliva 1988. na tržište Centralne i Istočne Europe lansirala svoj azitromicin pod imenom Sumamed
Smanjiti troškove - povećati prihode to je sva mudrost. Preostalu razliku koristiti za razvoj kapaciteta, prodajne mreže i stimulaciju zaposlenih. Naravno, namiriti i vlasnike da ne smjenjuju upravu. Ali avaj, kad kod nas imamo ovo što imamo.
A ti kolega @Racio, zaključih da si starija generacija, pa dajem respekt tvojim godinama. Zato ti necu reci sta tacno mislim o ovome sto pises ovdje.