Page 42 of 106
Re: Vlada FBiH
Posted: 18 Apr 2017, 23:12
by panzer
Zaboga,recite narodu da se javnost buni...ili ne diraj najpouzdanije biracko tijelo,javni sektor...
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih/ ... ike/199305
Re: Vlada FBiH
Posted: 19 Apr 2017, 14:04
by proleter
Nema boljeg naroda za vladanje od ovog bosanskog.
Vlast urinira po narodu svakog dana, dovršava pljačkašku privatizaciju, koriste službene automobile u poluprivatne svrhe, oni se ismijavaju narodu u lice, beskrupulozni, bezkarakterni premijer priča nebuloze na dnevnoj osnovi, i niko ništa. Sarajevski udvornički "intelektualci" kupljeni za porciju ćevapa i hurmašice ne da šute, nego čak i hvale, kaže Šaćir Filandra, SDA zna voditi procese, a država pred raspadom, ako je uopće ima.
Divide et impera.
I super narod živi kako je zaslužio.
Re: Vlada FBiH
Posted: 19 Apr 2017, 16:55
by mendo
car wrote:Druže nažalost u Hercegovini sa sjedištem u Mostar postoje samo:
EP HZHB- vlada FBiH većinski vlasnik
HTERONET-vlada FBIH ima kontrolni paket od 50,10%, ali HT Zagreb ima i HP imaju oko 44% i ostalo mali dioničari.
Po meni će prije u privatizaciju HTERONET već BHT, jer je HT na pragu da postane većinski vlasnik
Aluminij- Vlada BiH ima 44% udio, a koliko znam Aluminiju se traži strateški partner, jer je Aluminij ozbiljno bolestan i nije strancima zanimljiv.
Prema tome od firmi koje su trenutno pod kontrolom HDZ-a, EPHZHB je jedina zanimljiva, a u koliko dođe
do privatizacije mislim da će proizvodnja obje elektroprivrede ići u paketu, pogotovo sliv Neretve.
Prema tome nije istina da Čović brani carstvo, već je činjenica da carstva nema, osim ako EPHZHB ne smatraš carstvom, ali su onda BHT i EP BiH univerzum.
S
prema osoboma, koje su imale priliku surađivati/upoznati gore spomenutu osobu izbliza, je on u dosta slučajeva bio (su)odgovoran, da je od firmi u Hercegovini ostalo samo još pepeo odnosno nekretnine...
Re: Vlada FBiH
Posted: 23 Apr 2017, 23:34
by panzer
Re: Vlada FBiH
Posted: 12 Jun 2017, 11:06
by panzer
Otkud sad imaju akumuliranu dobit. Nekad imaju nekad nemaju.
Premijer Novalić je rekao kako očekuje punu podršku koalicionih partnera te da je o tome podrobno razgovarao s resornim ministrom Denisom Lasićem.
„Sa ministrom prometa i komunikacija Denisom Lasićem imali smo sastanak posvećen alternativnom finansiranju cestogradnje u uslovima kada nema akciza i tema su bile brze ceste, a jedna od pet je bila dionica od Sarajeva do Goražda.. Tu su još Tuzla, Lašva i dvije zaobilaznice, Mostar i Sarajevo. Izvore finansiranja smo našli i sad predstoji da to preko rebalansa federalnog budžeta inkorporiramo", kazao je Novalić.
No, kako se radi o velikom novcu (oko 20 posto godišnjeg budžeta Vlade Federacije BiH), pitali smo federalnog premijera Fadila Novalića iz kojih izvora namjerava namaknuti rečenih 400 miliona KM.
„To su realna sredstva, nećemo se zaduživati. Računamo na četiri izvora.
Prvi je klirinški dug Ruske Federecije od kojeg bi Federaciji trebalo pripasti oko 120 miliona KM. Taj novac bismo usmjerili za izgradnju Mostarske obilaznice..
Drugi izvor je akumulirana dobit Elektroprivrede BiH u iznosu od oko 90 miliona KM. Taj novac bismo usmjerili za izgradnju brze ceste od Tuzle do Žepča, kako bi se Tuzlanski kanton prometno povezao s Koridorom 5C.
Treći izvor je akumulirana dobit BH Telecoma i Sarajevskog aerodroma u ukupnom iznosu od oko 130 miliona KM. Tim novcem bismo počeli izgradnju brze ceste kroz Lašvansku dolinu te Prve transverzale u Sarajevu, od Željezničke stanice do Koridora 5C.“, objasnio je premijer Novalić, uz važnu napomenu da angažiranje tog novca ni na koji način ne bi ugrozilo planirane investicije navedenih preduzeća.
Re: Vlada FBiH
Posted: 12 Jun 2017, 11:37
by brzi
Kad se pogleda finansijski izvještaj Elektroprivrede teško je povjerovati da je to dionica koju niko neće ni za 12% knjigovodstvene. Sve zbog usranih rudnika.
Oročenih sredstava 80 miliona, avansi 67 miliona, zalihe i sredstva namjenjena prodaji 128 miliona, gotovine i kratkoročnih potraživanja 313 miliona a kratkoročne obaveze samo 77 miliona KM.
Re: Vlada FBiH
Posted: 12 Jun 2017, 12:00
by panzer
Nisu rudnici problem nego lokalni šerifi koji upravljaju rudnicima i koji daju biračko tijelo onima koji odlučuju o cijeloj EPBIH. Rudnik bi se dao napraviti profitabilnim ali puno je lakše biti gazda državnim i ostalim budžetima neko zamjeriti se ljudima da bi rudnik bio profitabilan.
Re: Vlada FBiH
Posted: 12 Jun 2017, 18:23
by ada
Vjerovatno će dionicu Sarajevo-Goražde graditi sredstvima od prodaje Sarajevo-osiguranja?!
Re: Vlada FBiH
Posted: 12 Jun 2017, 20:38
by Shahab
Hafiz Bugari u svojim predavanjima kaže da Allah uvijek podari izlaz iz problema. Samo treba biti strpljiv. Saburli.
Re: Vlada FBiH
Posted: 12 Jun 2017, 21:31
by Investitor
panzer wrote:Otkud sad imaju akumuliranu dobit. Nekad imaju nekad nemaju.
Premijer Novalić je rekao kako očekuje punu podršku koalicionih partnera te da je o tome podrobno razgovarao s resornim ministrom Denisom Lasićem.
„Sa ministrom prometa i komunikacija Denisom Lasićem imali smo sastanak posvećen alternativnom finansiranju cestogradnje u uslovima kada nema akciza i tema su bile brze ceste, a jedna od pet je bila dionica od Sarajeva do Goražda.. Tu su još Tuzla, Lašva i dvije zaobilaznice, Mostar i Sarajevo. Izvore finansiranja smo našli i sad predstoji da to preko rebalansa federalnog budžeta inkorporiramo", kazao je Novalić.
No, kako se radi o velikom novcu (oko 20 posto godišnjeg budžeta Vlade Federacije BiH), pitali smo federalnog premijera Fadila Novalića iz kojih izvora namjerava namaknuti rečenih 400 miliona KM.
„To su realna sredstva, nećemo se zaduživati. Računamo na četiri izvora.
Prvi je klirinški dug Ruske Federecije od kojeg bi Federaciji trebalo pripasti oko 120 miliona KM. Taj novac bismo usmjerili za izgradnju Mostarske obilaznice..
Drugi izvor je akumulirana dobit Elektroprivrede BiH u iznosu od oko 90 miliona KM. Taj novac bismo usmjerili za izgradnju brze ceste od Tuzle do Žepča, kako bi se Tuzlanski kanton prometno povezao s Koridorom 5C.
Treći izvor je akumulirana dobit BH Telecoma i Sarajevskog aerodroma u ukupnom iznosu od oko 130 miliona KM. Tim novcem bismo počeli izgradnju brze ceste kroz Lašvansku dolinu te Prve transverzale u Sarajevu, od Željezničke stanice do Koridora 5C.“, objasnio je premijer Novalić, uz važnu napomenu da angažiranje tog novca ni na koji način ne bi ugrozilo planirane investicije navedenih preduzeća.
Da je vjerovati Novaliću isplatilo bi se podignuti kredit i nakupovati dionice ovih firmi! To je još 1,8 km dividende na telekomu plus ova redovna dividenda od 1,07km! Velika bi bila dividenda i na Elektroprivredi...ali hajde mu vjeruj kad se direktori tih kompanija pitaju više nego on... Međutim ukoliko nešto značajno ne poduzmu na pokretanju velikih projekata ne piše im se dobro na izborima jer su se svi urotili protiv njih. Tako kad se sve sabere i oduzme moglo bi nešto biti od ove priče