Bravo!panzer wrote:Prometom nisu ništa bolji u odnosu na godinu ranije. Mada i ovo je dobar rezultat ali ima tu još dosta posla da se uradi. A koliko se vidi njima se ne radi jer je bolje ulagati nekakve fondove nego u jači marketing. Konkurencija smišlja sve i svašta u segmentu kafe a oni se zalijepili za model star 35 godina.
Juče sam imao jednu diskusiju o tome, ali generalno za naše firme, ne samo Vispak, ali sam ga juče baš iznio za primjer.
To je razlog zašto naše firme dostignu neki zenit i onda stagniraju i nikada nije niti jedna postala neki jaču brend u regiji, a kamoli u svijetu ili Evropi..
Upravo o marketnigu je bilo riječi, davno sam čuo da ozbiljne firme u svijetu 20 % profita minimalno daju za marketing.
Ovi "naši" čim malo stanu na noge, odmah gledaju gdje će utrpati pare "za ne daj bože", pa ulažu u fondove, zemlju, prave zgrade za prodaju stanova.. ne pada im na pamet da sponzoriraju neki klub, da razvijaju brend, promjene ambalažu, idu o nove proizvode. uzdaju se u "patrotizam svog naroda" valjda.
Onda se čudimo što PAN prodire na BiH tržište iako im je pivo objekltivno smeće u odnosu na naša, a ljudi milione uložiše u marketnig.
A na biroima hiljade diplomiranih ekonomista.