Vjerovatno neće biti teme na duže staze nego su obje aktuelne u istom trenutku. Amer se interesuje za tender ponudu kod Standarda i moguće varijante odgovora a ja opet mislim da Vispak treba bar informativno pratiti.
Ako bi kojim slučajem došlo do sinergije AS-a i Vispaka gdje bi ovi prvi obezbijedili finansijska sredstva za veći iskorak i potpuno iskoristili brend "Zlatne Džezve" i povećavanje udjela na tržištu kafe koje je prije nekoliko mjeseci stavljeno pod kontrolu akciznim markicama i gdje je nelegalni promet poprilično smanjen, onda bi se to moralo odraziti i na profitabilnost Vispaka. Isto tako, i poboljšanjem efikasnosti poslovanja smanjenjem troškova distribucije( AS već ima potrebnu infrastrukturu) bi se došlo do još boljih rezultata.
Ako bi novi vlasnik imao različit pristup u odnosu na pristup MiMSa kod preuzimanja odnosno ako bi nakon poboljšanja poslovanja došlo do regularne politike podjele dividendi onda bi to bilo izuzetno dobro i za male dioničare. S druge strane, ako bi većinski vlasnik svoju "dividendu" uzimao kroz marže onda bi dobit bila simbolična i vrijednost dionica se odražavala samo kroz jaču knjigovodstvenu vrijednost.
Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu
-
- Posts: 16
- Joined: 18 Apr 2010, 14:30
Re: Komentari
Koliko je vjerovatna ta sinergija, jel to neko naglas razmislja ili postoji neki realni interes i mogucnosti za preuzimanjepanzer wrote:Vjerovatno neće biti teme na duže staze nego su obje aktuelne u istom trenutku. Amer se interesuje za tender ponudu kod Standarda i moguće varijante odgovora a ja opet mislim da Vispak treba bar informativno pratiti.
Ako bi kojim slučajem došlo do sinergije AS-a i Vispaka gdje bi ovi prvi obezbijedili finansijska sredstva za veći iskorak i potpuno iskoristili brend "Zlatne Džezve" i povećavanje udjela na tržištu kafe koje je prije nekoliko mjeseci stavljeno pod kontrolu akciznim markicama i gdje je nelegalni promet poprilično smanjen, onda bi se to moralo odraziti i na profitabilnost Vispaka. Isto tako, i poboljšanjem efikasnosti poslovanja smanjenjem troškova distribucije( AS već ima potrebnu infrastrukturu) bi se došlo do još boljih rezultata.
Ako bi novi vlasnik imao različit pristup u odnosu na pristup MiMSa kod preuzimanja odnosno ako bi nakon poboljšanja poslovanja došlo do regularne politike podjele dividendi onda bi to bilo izuzetno dobro i za male dioničare. S druge strane, ako bi većinski vlasnik svoju "dividendu" uzimao kroz marže onda bi dobit bila simbolična i vrijednost dionica se odražavala samo kroz jaču knjigovodstvenu vrijednost.
Re: Komentari
To je sigurno. AS se fokusirao samo na određene segmente prehrembene industrije i Vispak se uklapa u strategiju, zato ga i kupuju. Za sada ostaje nepoznanica kako će se iskorititi rezultat tog spajanja.
Re: Komentari
javni poziv za Standard navodno loše prošao, mali odaziv. Ne prodajem dok ne ponude 5 x
Re: Komentari
@amer - preduhitrio si me sa postom. Gledao sam i tvoje pisanje na mojnovac, pa sam samo htio da kazem da je recenica od prije 15-ak dana "ne dam ispod 100KM" na mjestu. Sada si rekao 5x...13(mislim), ali ja (da imam) ne bih dao ispod 150. Ako FI nisu rigovani, pogotovo sto su i ostali mali odlucili zadrzati udjele.
Re: Komentari
Zašto tolika cijena?
Nisam previše gledao od 2004. kada mi je bila interesantna po 4 KM. U zadnje vrijeme ne znam tačno stanje ali čini mi se da nije to toliko vrijedno (50-100-150).
Nisam previše gledao od 2004. kada mi je bila interesantna po 4 KM. U zadnje vrijeme ne znam tačno stanje ali čini mi se da nije to toliko vrijedno (50-100-150).
Re: Komentari
Moj previd. Ne znam kako, ali sam bio ubijeđen da sam vidio da je nominala 140,00, a ne 14KM.
Povlačim što sam rekao. Možda do 25KM, max.
Povlačim što sam rekao. Možda do 25KM, max.
Re: Komentari
Ja i dalje nisam našao polugodišnji za Standard. Pokazatelji prema 2009. su P/S (0,23) i P/B ( 0,86) što je zanimljivo na ovoj cijeni 13 KM. Ali opet, Delta, top meblo, lijevo-desno...
Danas sam vidio forumsku temu na specijalizovanoj web stranici sa-c.info gdje stručnjak daje tačne informacije o izgradnji na autoputu 5c. Ima se šta pročitati.
http://www.sa-c.info/forum/15;8;61-autoput-5c.html
Danas sam vidio forumsku temu na specijalizovanoj web stranici sa-c.info gdje stručnjak daje tačne informacije o izgradnji na autoputu 5c. Ima se šta pročitati.
http://www.sa-c.info/forum/15;8;61-autoput-5c.html
Re: Komentari
To je preuzeto sa Bizona...
http://www.bizon.ba/bosna-i-hercegovina ... jenac.html
Uvođenje SCT-a u posao mi je još jedan argument da famozni konzorcij nece dobiti posao na obilaznici i da je u pitanju samo smirivanje duhova u Hidrogradnji.
http://www.bizon.ba/bosna-i-hercegovina ... jenac.html
Uvođenje SCT-a u posao mi je još jedan argument da famozni konzorcij nece dobiti posao na obilaznici i da je u pitanju samo smirivanje duhova u Hidrogradnji.
Re: Komentari
Nekad ranije sam čuo situacije da domaće državne firme miniraju dogovore sa ostalim firmama oko resursa i infrastrukture. Bilo je dogovora da se svi kamenolomi i asfalne baze oko područja autoputa drže daleko od stranih firmi odnosno traženje visokih cijena korištenja tako da bi strane firme još na tender ponudama bile dosta skuplje ali su to uvijek državne firme kao što je Hidrogradnja, kršile.
Sada su opet, te državne firme, previše pasivne. evo zanimljivog pasusa:
Da li ce biti moguce "natjerati" firme koje nastupaju u BH konzorciju da se na tenderu za tunel Suhodol pojave sa relevantnim stranim partnerom koji ce im dati reference ali i iskustvo i tehnologiju za duge tunele (tipa ENKA, Bechtel, Alpina, Strabag, itd)? A ne kao do sada da budu samo promatraci u tom nadmetanju, i da se nadaju mrvicama. To je pravi management, a ne cekanje da ti posao dodje faxom!
Jer tih tunela ce biti puno, i mogu "zrtvovati" svoj intergalakticki status (posto hronicno pate od velicine, jer "ne znas ti sta su oni sve napravili u Iraku 1983.") na jednom tunelu da bi bili u igri za sve slijedece. Bolje tako nego ponavljati "to je nepravda" kao Kalimero...
odgovor:To je bila i ideja za tunel Vijenac. U pregovorima sa EBRDom smo uspjeli se izboriti da pet-šest naših firmi mogu biti ne samo podizvođači već partneri u nekom konzorciju sa stranom firmom. Međutim osim firme Hering niko ama baš niko nije ni pokušao biti naći partnera. Ideja je bila da kroz taj posao sljedeći mogu raditi sami.
Za nekoliko naših firmi je puno bolje opravdanje pred svojim radnicima da kažu da im stranci uzimaju posao i tako će se još godinu-dvije a ako bog im da i više godina provlačiti dok u potpunosti ne unište firmu kojom upravljaju.
U svakom slučaju i za tunel Suhodol će opet moći naći partnera. Mislim da se nakon Lota 3 (Gorica - Drivuša) neke stvari među našima odvijaju u boljem smjeru. Ovdje prednjače firme sa našim privatnim kapitalom.
Za razliku od privatnih građevinskih kompanija uprave gdje je državno vlasništvo u većini se ponašaju kao slonovi u staklarskoj radnji. Kod ovih treba ili je davno već trebao da reaguje vlasnik odnosno država. Ovo je samo u cilju spašavanja armije kvalitetnih i poštenih radnika u državnim kompanijama.
Mimo ovih stvari, prava je vijest da su konačno pokrenuti radovi na više dionica i da se tenderske procedure sve brže realizuju. Već je raspisan tender za izgradnju dijela autoputa na prilazu mostu na Savi i za izgradnju samog mosta. Odluka o izboru izvođača dijela autoputa u Hercegovini je pri kraju i to će biti brzo zavšeno.
Ova godina je rezervisana za početne radove na dionici autoputa od Kaknja do Zenice ali je sigurno da će iduće ti radovi biti u punom zamahu kao i izgradnja (vjerovatna) HE Vranduk. Ako ne bude nekih blokada i to bi se trebalo intenzivirati iduće godine. Sigurno je da će dolina rijeke Bosne biti najveće gradilište u državi i da će značajno povećati potražnja za građevinskim materijalima uključujući i željezo i naftne derivate.
Sada su opet, te državne firme, previše pasivne. evo zanimljivog pasusa:
Da li ce biti moguce "natjerati" firme koje nastupaju u BH konzorciju da se na tenderu za tunel Suhodol pojave sa relevantnim stranim partnerom koji ce im dati reference ali i iskustvo i tehnologiju za duge tunele (tipa ENKA, Bechtel, Alpina, Strabag, itd)? A ne kao do sada da budu samo promatraci u tom nadmetanju, i da se nadaju mrvicama. To je pravi management, a ne cekanje da ti posao dodje faxom!
Jer tih tunela ce biti puno, i mogu "zrtvovati" svoj intergalakticki status (posto hronicno pate od velicine, jer "ne znas ti sta su oni sve napravili u Iraku 1983.") na jednom tunelu da bi bili u igri za sve slijedece. Bolje tako nego ponavljati "to je nepravda" kao Kalimero...
odgovor:To je bila i ideja za tunel Vijenac. U pregovorima sa EBRDom smo uspjeli se izboriti da pet-šest naših firmi mogu biti ne samo podizvođači već partneri u nekom konzorciju sa stranom firmom. Međutim osim firme Hering niko ama baš niko nije ni pokušao biti naći partnera. Ideja je bila da kroz taj posao sljedeći mogu raditi sami.
Za nekoliko naših firmi je puno bolje opravdanje pred svojim radnicima da kažu da im stranci uzimaju posao i tako će se još godinu-dvije a ako bog im da i više godina provlačiti dok u potpunosti ne unište firmu kojom upravljaju.
U svakom slučaju i za tunel Suhodol će opet moći naći partnera. Mislim da se nakon Lota 3 (Gorica - Drivuša) neke stvari među našima odvijaju u boljem smjeru. Ovdje prednjače firme sa našim privatnim kapitalom.
Za razliku od privatnih građevinskih kompanija uprave gdje je državno vlasništvo u većini se ponašaju kao slonovi u staklarskoj radnji. Kod ovih treba ili je davno već trebao da reaguje vlasnik odnosno država. Ovo je samo u cilju spašavanja armije kvalitetnih i poštenih radnika u državnim kompanijama.
Mimo ovih stvari, prava je vijest da su konačno pokrenuti radovi na više dionica i da se tenderske procedure sve brže realizuju. Već je raspisan tender za izgradnju dijela autoputa na prilazu mostu na Savi i za izgradnju samog mosta. Odluka o izboru izvođača dijela autoputa u Hercegovini je pri kraju i to će biti brzo zavšeno.
Ova godina je rezervisana za početne radove na dionici autoputa od Kaknja do Zenice ali je sigurno da će iduće ti radovi biti u punom zamahu kao i izgradnja (vjerovatna) HE Vranduk. Ako ne bude nekih blokada i to bi se trebalo intenzivirati iduće godine. Sigurno je da će dolina rijeke Bosne biti najveće gradilište u državi i da će značajno povećati potražnja za građevinskim materijalima uključujući i željezo i naftne derivate.