Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

panzer
Posts: 12113
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by panzer »

https://www.bhdani.ba/portal/clanak/861 ... -na-sase-u

U kojim slučajevima se aktivira "jedinica za vanjske intervencije" koja operiše sa palicama u mraku neke ulice? Je li samo kada se direktno ugrožava materijalni interes ili reaguje i na ovo?
panzer
Posts: 12113
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by panzer »

Slučajno mi zapade za oko trgovina Ingramom. Iako u zadnje vrijeme im nisu cvjetale ruže, početak gradnje dionice autoputa Svilaj-Odžak po terenu koji zahtijeva nasipanje kamenom u visini od par metara dužinom 11 kilometara, pokazuje da će iduće godine kamen biti prioritetna roba u tom dijelu BIH.
Pošto Ingram ima kamenolom koji je skoro pa najbliži toj dionici ali bliže i izgradnji AP Doboj-Banjaluka onda bi bilo očekivano da ima dobru poziciju za iduću godinu:

http://ekapija.ba/bs/Vijest/investicije ... ad-image-0
insider
Posts: 971
Joined: 15 May 2012, 15:17

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by insider »

Ingram bi svakako trebao da profitira....a sto se tice trgovine njegovim dionicama sve je bilo vjestacki kao i kod vecine drugih....padovi od po 20% pa opet obrnuti smjer uz mizerne kolicine....slicno kao i kod ZGP-a....
savjetnik
Posts: 454
Joined: 11 Jan 2013, 22:43

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by savjetnik »

Evo nije dugo vremena prošlo,a para u kasi nema.Prema izjavi ministra finansija Vlade FBiH trenutno nema sredstava da isplati plaće budžetskim korisnicima.E sad ide ono što je najvažnije u cijeloj ovoj priči. Vlada FBiH se 23.12.2013.god putem berze zadužuje za novih 40 milionaKM.Znači da u narednoj godini pored svih obaveza koje imaju jednostavno nema mogućnosti da se ponovo zadužuju osim da idu na prodaju kompanija u kojima imaju značajan udio,a nemaju kontrolu.Prema svim dostupnim informacijama ovaj proces će se sigurno ubrzati što je moguće brže,jer jednostavno više nema vremena.Sljedeća godina je izborna i nisam siguran da će se ovi idioti upustiti u rizik da na sebe navuku gnjev boraca i penzionera ako im ne budu u mogućnosti isplatiti njihova primanja.Tako prema mom mišljenju treba lagano kupovati dionice kompanija koje će biti predmet prodaje.Volio bih da i ostali na ovom forumu daju svoje mišljenje kako bi smo mogli reagovati.
montypython
Posts: 3944
Joined: 06 May 2010, 10:52

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by montypython »

savjetnik wrote:Evo nije dugo vremena prošlo,a para u kasi nema.Prema izjavi ministra finansija Vlade FBiH trenutno nema sredstava da isplati plaće budžetskim korisnicima.E sad ide ono što je najvažnije u cijeloj ovoj priči. Vlada FBiH se 23.12.2013.god putem berze zadužuje za novih 40 milionaKM.Znači da u narednoj godini pored svih obaveza koje imaju jednostavno nema mogućnosti da se ponovo zadužuju osim da idu na prodaju kompanija u kojima imaju značajan udio,a nemaju kontrolu.Prema svim dostupnim informacijama ovaj proces će se sigurno ubrzati što je moguće brže,jer jednostavno više nema vremena.Sljedeća godina je izborna i nisam siguran da će se ovi idioti upustiti u rizik da na sebe navuku gnjev boraca i penzionera ako im ne budu u mogućnosti isplatiti njihova primanja.Tako prema mom mišljenju treba lagano kupovati dionice kompanija koje će biti predmet prodaje.Volio bih da i ostali na ovom forumu daju svoje mišljenje kako bi smo mogli reagovati.
Pa mogu se sloziti, mada su u nas sve dionice na tako niskim nivoima da ko ima para tasko moze pogriješiti sa dokupom prakticno bilo cega. Pored onih koji su po meni drastično potcijenjeni (fondovi tj vecina njih, bez obzira na prevelike naknade DUFovima, Jpesr Jpemr BSNL, FDS, BHTSR) ja bih izdvojio npr SOSOR. Vidimo da je Adris preuzeo Croatia osiguranje. Prva rečenica u tekstu koji se bavi time u jučerašnjem Jutarnjem listu glasi:"Nakon što preuzme Croatia osiguranje Adris grupa kreće u lov na osiguravajuća društva u regiji." Naravno mali problem za sve to je kriminalizirani milje oko berze što smo spominjali ali mislim da su cijene toliko niske da je rizik mali. Pominjali smo i INGRAM, ŽGP a tu su i drugi
one
Posts: 1740
Joined: 03 Jul 2012, 12:30

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by one »

ko ce se usuditi kupovati.svaka od tih nabrojanih dionica moze biti marka a moze biti i 500 maraka sve ovisi o povezanim prebacivanjima.koja je to dionica trenutno realno vrednovana.tesko ce se i vlast odluciti za prodaju sa ovakim cijenama na berzi jer bi to izazvalo lavinu negodovanja.fondovi ne kupuju jer im nedaju i pare iz njih izvlace...i tako sve u krug...
montypython
Posts: 3944
Joined: 06 May 2010, 10:52

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by montypython »

Pa, podrazumjevam da Vlada ne bi prodavala svoj dio (npr Sosora) po berzanskim cijenama, one ionako nisu trenutno mjerilo ni za sta. Cijena bi naravno morala biti znacajno visa od trenutne mozda i visestruko. Nakon toga otkup od ostalih dionicara. Ovo bi stvorilo izvjesnu likvidnost koja bi se vjerovatno prelila u traznju za ostalim dionicama. Ovo bi moglo dovesti do razbijanja shema kontrole cijena jer postojeci sibicari mogu to raditi jedino pri niskoj likvidnosti. Ne mora tako biti ali vrlo lako moze, zavisi od toga sta ce se privatizirati i koliko. Bilo ne bilo, podrazumjeva se nuznost ciscenja berze, KOMVP, istraga povezanih lica, oduzimanje nelegalno stecene imovine. Dok se to ne odradi i svaki eventualni rast i napredak ce biti samo privremen.
one
Posts: 1740
Joined: 03 Jul 2012, 12:30

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by one »

tesko je to objasniti javnosti po kojim bi se cijenama prodavalo a za razliku od trenutnih cijena i to bi bio najveci povod da se ne prodaje.
proleter
Posts: 1631
Joined: 14 Sep 2012, 13:45

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by proleter »

Ovo je ono što sam jednom pisao, podmeći klipove političkim protivnicima bez obzira što svi imamo štetu.
Samo se u BiH tako shvata uloga opozicije, što gore za vlast (i zemlju) to gore za nas.

Kad su u pitanju JP Autoceste, po riječima Nermina Nikšića, to je vjerovatno najbolji primjer koliko se u našoj zemlji zagovara politika "što gore to bolje".
"Naši politički protivnici ne mogu tvrditi kako se autoput ne gradi, jer je toliko očito i svi vide da se gradi. I onda je kod nas već uobičajena praksa da se kriminalizira kompletan projekt. Moram opet reći da svako od nas, pa tako i ljudi u Autocestama, odgovara za svoje postupke. Niko ne može biti iznad zakona. Ali mora negdje biti kraj. Koja je to instanca koja daje konačan sud? Nadam se kako se sada neće podići tužba protiv Evropske investicione banke koja je kao konačna instanca, nakon što su odbijene sve žalbe koje je podnijela jedna korporacije protiv JP Autocesta, svojom odlukom potvrdila da je postupak izbora izvođača radova na tom tenderu proveden na zakonit način u skladu sa međunarodnim i domaćim propisima, te da nije učinjena nikakva materijalna ili proceduralna greška prilikom izbora izvođača radova", dodao je Nikšić.


Šta će Željko Komšić sada poduzeti :

http://www.vijesti.ba/vijesti/bih/18638 ... -FBIH.html
panzer
Posts: 12113
Joined: 11 Mar 2010, 21:30

Re: Komentari trgovanja i dešavanja na tržištu

Post by panzer »

Ne znam zašto se sumnjalo da je sve u redu jer su Pizzarotti-salini na nekoliko tendera za BH autoput bili najskuplji a ovdje su damping cijenom mislili dobiti posao.

Ne volim previše miješati politiku u ove "dioničke stvari" ali kad se već spominje rad "politike" kao vlasnika JP autoceste, onda se može priznati da su stabilno vodili posao odnosno nije bilo zastoja i ova godina je bila vrlo dobra što se tiče angažovane građevinske operative čime je privreda imala pozitivan oslonac za rast.

Ipak, vladajuća ekipa previše gura ove "uspjehe" građanima u oči. Ok, radi se ali kada se pogleda ova karta, onda se vidi da Hrvatska i pored izgrađene mreže autocesta u ovoj godini ima više gradilišta autocesta i brzih cesta od navikanog građevinskog buma na 5c:

Image


Nešto drugo, nevezano za ovo gore. Prvi put vidim da postoje dva Hercegovina auta dd ali za kupovinu njihovih dionica fondovi se bore već duži period.
Post Reply